Odgojne vrijednosti u Pričama iz davnine Ivane Brlić- Mažuranić (CROSBI ID 725429)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mlinarević, Vesnica ; Huljev, Antonija
hrvatski
Odgojne vrijednosti u Pričama iz davnine Ivane Brlić- Mažuranić
Živeći u vremenu progresivne demoralizacije društva i atrofiranja temeljnih vrijednosti, pedagoški usmjerena čitanja nailaze tim više na plodno istraživačko tlo. Rad polazi od hipoteze da Priče iz davnine Ivane Brlić-Mažuranić oblikuju i determiniraju bitne odgojne orijentacije koje će se potom u radu analitičkim iščitavanjem tipologizirati. Analiza odgojnih vrijednosti u promatranom književnom djelu tipologizirana u hijerarhiju vrijednosti omogućit će bolji i jasniji uvid u odgojni pristup književnosti, no isto tako, pružit će i dodatni širi uvid u odgojni pristup u hrvatskome kulturalnom kontekstu, kao i u sustav vrijednosti same autorice.
odgojni pristup književnosti ; pedagoški usmjereno čitanje ; sustav vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Educational Values in Ivana Brlić-Mažuranić's Tales of Long Ago
nije evidentirano
educational approach to literature ; pedagogically-oriented reading ; value system
nije evidentirano
Podaci o prilogu
427-438.
2018.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Stoljeće Priča iz davnine: zbornik radova
Kos-Lajtman, Andrijana ; Lovrić Kralj, Sanja ; Kujundžić, Nada
Zagreb: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti
978-953-57604-3-6
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096