Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje videoisječaka u nastavi tehničkog engleskog jezika (CROSBI ID 315366)

Prilog u časopisu | stručni rad

Špiranec, Ivana Korištenje videoisječaka u nastavi tehničkog engleskog jezika // SaZnanje, (2022), 3/2022; 300-307

Podaci o odgovornosti

Špiranec, Ivana

hrvatski

Korištenje videoisječaka u nastavi tehničkog engleskog jezika

Cilj je rada osvijestiti važnost autentičnih videoisječaka o stručnim temama za poučavanje tehničkog engleskog jezika u institucionaliziranom kontekstu. Zapažanja iz nastavne prakse ukazuju da ovakav način učenja potiče obogaćivanje repertoara stručne terminologije te razvoj svih jezičnih vještina. Tema je neistražena u jeziku struke, iako većina nastavnika vjerojatno rabi videoisječke u nastavi. Ovakav tip učenja sličan je usvajanju stranog jezika u prirodnom okruženju s izvornim govornicima. Zapažanja iz nastave uglavnom potvrđuju da je i motivacija za učenje veća jer vizualna komponenta povećava razumijevanje sadržaja, učenje je kontekstualizirano, a jezik autentičan i bogat ključnim vokabularom. U radu se iznosi pregled relevantnih istraživanja (Tschirner 2001, Schmitt 2008, Jurkovič i Mertelj 2015, Kosterelioglu 2016) te primjeri zadataka koji se upotrebljavaju za razvoj audiovizualne vještine i učinkovitije usvajanje stručne terminologije. Rad je doprinos razvijanju audiovizualne vještine u nastavi tehničkog engleskog jezika.

videoisječak, tehnički engleski, audiovizualna vještina

nije evidentirano

engleski

Videos in technical English

nije evidentirano

video clip, technical English, audio-visual skill

nije evidentirano

Podaci o izdanju

(3/2022)

2022.

300-307

objavljeno

2744-1210

Povezanost rada

Filologija