Korištenje videoisječaka u nastavi tehničkog engleskog jezika (CROSBI ID 315366)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Špiranec, Ivana
hrvatski
Korištenje videoisječaka u nastavi tehničkog engleskog jezika
Cilj je rada osvijestiti važnost autentičnih videoisječaka o stručnim temama za poučavanje tehničkog engleskog jezika u institucionaliziranom kontekstu. Zapažanja iz nastavne prakse ukazuju da ovakav način učenja potiče obogaćivanje repertoara stručne terminologije te razvoj svih jezičnih vještina. Tema je neistražena u jeziku struke, iako većina nastavnika vjerojatno rabi videoisječke u nastavi. Ovakav tip učenja sličan je usvajanju stranog jezika u prirodnom okruženju s izvornim govornicima. Zapažanja iz nastave uglavnom potvrđuju da je i motivacija za učenje veća jer vizualna komponenta povećava razumijevanje sadržaja, učenje je kontekstualizirano, a jezik autentičan i bogat ključnim vokabularom. U radu se iznosi pregled relevantnih istraživanja (Tschirner 2001, Schmitt 2008, Jurkovič i Mertelj 2015, Kosterelioglu 2016) te primjeri zadataka koji se upotrebljavaju za razvoj audiovizualne vještine i učinkovitije usvajanje stručne terminologije. Rad je doprinos razvijanju audiovizualne vještine u nastavi tehničkog engleskog jezika.
videoisječak, tehnički engleski, audiovizualna vještina
nije evidentirano
engleski
Videos in technical English
nije evidentirano
video clip, technical English, audio-visual skill
nije evidentirano