Slika žeme u medijima (CROSBI ID 453514)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Hek, Marina
Valković, Jerko
hrvatski
Slika žeme u medijima
Polazeći od značenja i utjecaja koji mediji imaju u oblikovanju današnje kulture, u radu se analizira govor tiskanih medija o ženi. Posebno se ukazuje na stvaranje mita o ljepoti, tjelesnosti, stereotiziranju i erotizaciji. Kako bi se izbjeglo degradiranje žene u medijima, na odgovorno djelovanje pozivaju se ne samo medijski djelatnici već je značajna uloga i medijskih primatelja.
mediji, slika žene, žena u suvremenoj kulturi, dostojanstvo žene
nije evidentirano
engleski
The image of women in the media
nije evidentirano
media, the image of women, women in contemporary culture, the dignity of women
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
17.10.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Katolički bogoslovni fakultet, Zagreb
Rijeka