Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja (CROSBI ID 453447)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Manuela Mijatović
Kudek Mirošević, Jasna ; Šarčević Ivić-Hofman, Katarina
hrvatski
Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja
Uloga pomoćnika u nastavi jasna je već iz samoga naziva, a to je pružanje pomoći učenicima kojima je ona potrebna zbog njihovih teškoća. U ovome radu ispituje se uloga pomoćnika u nastavi u radu s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja. Učitelji i učiteljice razredne nastave sudjelovali su u istraživanju dajući odgovore o vlastitoj suradnji s pomoćnikom u nastavi te o odnosu između učenika i pomoćnika u nastavi. Cilj ovoga istraživanja bio je uvidjeti razvijenost navedenih odnosa i suradnje iz perspektive učitelja. Suradnja učitelja i pomoćnika u nastavi zahtjeva se u svakodnevnom radu kako bi učenik iz tog odnosa dobio kvalitetnu pomoć i podršku.
pomoćnik u nastavi ; učitelj ; učenik s ADHD-om ; primarno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
The role of teaching assistants with students with ADHD from a teacher's perspective
nije evidentirano
teaching assistant ; teacher ; student with ADHD ; primary education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
22.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Slavonskom Brodu
Slavonski Brod