Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja (CROSBI ID 453447)

Ocjenski rad | diplomski rad

Manuela Mijatović Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja / Kudek Mirošević, Jasna ; Šarčević Ivić-Hofman, Katarina (mentor); Slavonski Brod, Sveučilište u Slavonskom Brodu, . 2022

Podaci o odgovornosti

Manuela Mijatović

Kudek Mirošević, Jasna ; Šarčević Ivić-Hofman, Katarina

hrvatski

Uloga pomoćnika u nastavi s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja

Uloga pomoćnika u nastavi jasna je već iz samoga naziva, a to je pružanje pomoći učenicima kojima je ona potrebna zbog njihovih teškoća. U ovome radu ispituje se uloga pomoćnika u nastavi u radu s učenicima s ADHD-om iz perspektive učitelja. Učitelji i učiteljice razredne nastave sudjelovali su u istraživanju dajući odgovore o vlastitoj suradnji s pomoćnikom u nastavi te o odnosu između učenika i pomoćnika u nastavi. Cilj ovoga istraživanja bio je uvidjeti razvijenost navedenih odnosa i suradnje iz perspektive učitelja. Suradnja učitelja i pomoćnika u nastavi zahtjeva se u svakodnevnom radu kako bi učenik iz tog odnosa dobio kvalitetnu pomoć i podršku.

pomoćnik u nastavi ; učitelj ; učenik s ADHD-om ; primarno obrazovanje

nije evidentirano

engleski

The role of teaching assistants with students with ADHD from a teacher's perspective

nije evidentirano

teaching assistant ; teacher ; student with ADHD ; primary education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

22.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Slavonskom Brodu

Slavonski Brod

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti