Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza stavova klijenta računovodstvenog ureda Vlahov o povećanju njihovog zadovoljstva korištenjem usluga računovodstva u oblaku (CROSBI ID 453378)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Vlahov, Katarina Analiza stavova klijenta računovodstvenog ureda Vlahov o povećanju njihovog zadovoljstva korištenjem usluga računovodstva u oblaku / Plećaš, Mihael ; Andrijanić, Ivo (mentor); Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište, . 2020

Podaci o odgovornosti

Vlahov, Katarina

Plećaš, Mihael ; Andrijanić, Ivo

hrvatski

Analiza stavova klijenta računovodstvenog ureda Vlahov o povećanju njihovog zadovoljstva korištenjem usluga računovodstva u oblaku

U današnje užurbano poslovno doba, u kojem se promjene događaju na dnevnoj razini, brza prilagodba promjenama je nužna za opstanak. Računovodstveni uredi tradicionalno pružaju usluge klijentima s kojima mogu osobno komunicirati te takvu vrstu komunikacije i promoviraju kao prednost no geografska ograničenost na područje djelovanja ureda svakako onemogućuje poslovno napredovanje i limitira poslovanje ureda na lokalnu razinu. Istraživanja unutar Vlahov računovodstva pokazala su da se najveći broj klijenata stekne putem preporuka postojećih klijenata ili poslovnih partnera. Iako će preporuke i dalje imati vodeću ulogu u pridobivanju klijenata, sve više klijenata koristi internet kako bi saznali potrebne informacije i time pronašli adekvatnog poslovnog partnera ili potvrdili dobivenu preporuku dok će postojeći klijenti putem interneta tražiti dodatne informacije, ali i potvrdu vrijednosti pruženih usluga. Povećanjem zadovoljstva klijenata, povećat će se i broj preporuka te posljedično i broj klijenata

Računovodstvo u oblaku, zadovoljstvo korisnika

nije evidentirano

engleski

Analysis of the views of the client of the Vlahov accounting office on increasing their satisfaction with the use of cloud accounting services

nije evidentirano

Cloud accounting, customer satisfaction

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

01.10.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Libertas međunarodno sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija