Analiza stavova klijenta računovodstvenog ureda Vlahov o povećanju njihovog zadovoljstva korištenjem usluga računovodstva u oblaku (CROSBI ID 453378)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Vlahov, Katarina
Plećaš, Mihael ; Andrijanić, Ivo
hrvatski
Analiza stavova klijenta računovodstvenog ureda Vlahov o povećanju njihovog zadovoljstva korištenjem usluga računovodstva u oblaku
U današnje užurbano poslovno doba, u kojem se promjene događaju na dnevnoj razini, brza prilagodba promjenama je nužna za opstanak. Računovodstveni uredi tradicionalno pružaju usluge klijentima s kojima mogu osobno komunicirati te takvu vrstu komunikacije i promoviraju kao prednost no geografska ograničenost na područje djelovanja ureda svakako onemogućuje poslovno napredovanje i limitira poslovanje ureda na lokalnu razinu. Istraživanja unutar Vlahov računovodstva pokazala su da se najveći broj klijenata stekne putem preporuka postojećih klijenata ili poslovnih partnera. Iako će preporuke i dalje imati vodeću ulogu u pridobivanju klijenata, sve više klijenata koristi internet kako bi saznali potrebne informacije i time pronašli adekvatnog poslovnog partnera ili potvrdili dobivenu preporuku dok će postojeći klijenti putem interneta tražiti dodatne informacije, ali i potvrdu vrijednosti pruženih usluga. Povećanjem zadovoljstva klijenata, povećat će se i broj preporuka te posljedično i broj klijenata
Računovodstvo u oblaku, zadovoljstvo korisnika
nije evidentirano
engleski
Analysis of the views of the client of the Vlahov accounting office on increasing their satisfaction with the use of cloud accounting services
nije evidentirano
Cloud accounting, customer satisfaction
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
01.10.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb