Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza ponašanja potrošača pri kupnje avionskih karata (CROSBI ID 453376)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Beljan, Maatea Analiza ponašanja potrošača pri kupnje avionskih karata / Plećaš, Mihael ; Andrijanić, Ivo (mentor); Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište, . 2020

Podaci o odgovornosti

Beljan, Maatea

Plećaš, Mihael ; Andrijanić, Ivo

hrvatski

Analiza ponašanja potrošača pri kupnje avionskih karata

Rad nosi naziv „Ponašanje potrošača prilikom kupnje avio karata“ rad ima za cilj ima razumjeti kriterije kupaca zašto se odlučuju na kupnju avionskih karata i definirati njihove potrebe i očekivanja. Ponašanje potrošača sastoji se od svih aktivnosti osobe koja obavlja kupovinu ili konzumira odabrane proizvode i usluge. Postoji niz čimbenika ponašanja potrošača, a to su sljedeći: osobni, kulturni, društveni i psihološki čimbenici. Oni se razlikuju te imaju svoje varijable koje ih opisuju. Iako uspjeh aviokompanije leži u razumijevanju i potrebe kupaca malo je istraživanja napravljeno u procesu ponašanja i odlučivanja putnika prilikom kupnje avionskih karata. S obzirom da je autorica rada vjerna kupovini avio karta, odlučila je istražiti način na koji se potrošači ponašaju kod kupnje avio karata, odnosno koji su njihovi motivi kupnje.

ponašanje potrošača, faze kupnje, čimbenici kupnje, avionske karte

nije evidentirano

engleski

Analysis of consumer behavior when buying plane tickets

nije evidentirano

consumer behaviour, buying stages, buying factors, plane tickets

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

07.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Libertas međunarodno sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija