Analiza ponašanja potrošača pri kupnje avionskih karata (CROSBI ID 453376)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Beljan, Maatea
Plećaš, Mihael ; Andrijanić, Ivo
hrvatski
Analiza ponašanja potrošača pri kupnje avionskih karata
Rad nosi naziv „Ponašanje potrošača prilikom kupnje avio karata“ rad ima za cilj ima razumjeti kriterije kupaca zašto se odlučuju na kupnju avionskih karata i definirati njihove potrebe i očekivanja. Ponašanje potrošača sastoji se od svih aktivnosti osobe koja obavlja kupovinu ili konzumira odabrane proizvode i usluge. Postoji niz čimbenika ponašanja potrošača, a to su sljedeći: osobni, kulturni, društveni i psihološki čimbenici. Oni se razlikuju te imaju svoje varijable koje ih opisuju. Iako uspjeh aviokompanije leži u razumijevanju i potrebe kupaca malo je istraživanja napravljeno u procesu ponašanja i odlučivanja putnika prilikom kupnje avionskih karata. S obzirom da je autorica rada vjerna kupovini avio karta, odlučila je istražiti način na koji se potrošači ponašaju kod kupnje avio karata, odnosno koji su njihovi motivi kupnje.
ponašanje potrošača, faze kupnje, čimbenici kupnje, avionske karte
nije evidentirano
engleski
Analysis of consumer behavior when buying plane tickets
nije evidentirano
consumer behaviour, buying stages, buying factors, plane tickets
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
07.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb