Uloga digitalnih promidžbenih poruka u obiteljskom odgoju (CROSBI ID 453353)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Baričević, Patricia
Varga, Rahaela ; Mirković Moguš, Ana
hrvatski
Uloga digitalnih promidžbenih poruka u obiteljskom odgoju
Budući da se u današnje vrijeme tehnologija brzo razvija, digitalni mediji gotovo su svima dostupni. Osim odraslih i mladih, djeca su također svakodnevno okružena raznim medijima. Kako je digitalno oglašavanje rašireno na gotovo svim digitalnim medijima, ali i na svim medijima općenito, djeca se često susreću i s digitalnim promidžbenim porukama koje su usmjerene na njih. Stoga je cilj rada bio sintetizirati znanstvene spoznaje kako bi se prikazalo kakvu ulogu u obiteljskom odgoju imaju digitalne promidžbene poruke usmjerene djeci. Naime, današnje obitelji žive u potrošačkom i digitalnom okruženju te djeca većinu vremena kod kuće provode uz digitalne medije pa se pojavljuju određeni izazovi obiteljskog odgoja. Djeca nedovoljno razumiju namjeru oglašivača digitalnih promidžbenih poruka te je detektirana potreba odgojne podrške roditelja. Istaknuta je preporuka da roditelji primjenjuju autoritativni stil odgoja i budu uključeni u dječju interakciju s digitalnim medijima.
digitalne promidžbene poruke, djeca, mediji, obiteljski odgoj, potrošačko okruženje, roditelji
nije evidentirano
engleski
Role of Digital Media Advertising in Child Rearing
nije evidentirano
digital media advertising, children, media, family child care, consumer environment, parents
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
20.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek