Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prikriveno oglašavanje na društvenim mrežama – primjer influencera (CROSBI ID 453341)

Ocjenski rad | diplomski rad

Naglić, Mateo Prikriveno oglašavanje na društvenim mrežama – primjer influencera / Valković, Jerko ; Kolić Stanić, Matilda (mentor); Zagreb, Hrvatsko katoličko sveučilište, . 2022

Podaci o odgovornosti

Naglić, Mateo

Valković, Jerko ; Kolić Stanić, Matilda

hrvatski

Prikriveno oglašavanje na društvenim mrežama – primjer influencera

Oglašavanje je postalo dio naše svakodnevice, a u njegovu širenju posebno značenje imaju masovni mediji. Razvojem i otkrićem digitalnih medija, dolazi do novoga uzleta i prilagodbe oglašavanja. Jedna od karakteristika, zapravo imperativ etički odgovornoga oglašavanja, jest da oglašavatelj treba biti poznat budući da za cilj ima utjecati na ponašanje ljudi. Kako bi se spriječile negativne komunikacijsko-oglašivačke prakse, postoji regulacija, posebno s obzirom na transparentnost. U Hrvatskoj je oglašavanje regulirano s nekoliko zakona, a osim njih treba spomenuti i etičke kodekse udruga koje djeluju na području javnih komunikacija i oglašavanja. Cilj je ovoga rada bio istražiti koliko se navedeni zakonski i etički regulatorni okvir poštuje u oglašavanju na društvenim mrežama, konkretnije u influencerskom marketingu u Hrvatskoj. Kvalitativnom analizom sadržaja analizirane su objave na profilima odabranih hrvatskih influencera na TikToku i Instagramu. Istraživanje je pokazalo da hrvatski influenceri, u većini slučajeva zanemaruju zakonske regulative i etičke smjernice hrvatskih udruga.

prikriveno oglašavanje ; influenceri ; etika ; komunikacija ; društvene mreže

nije evidentirano

engleski

Surreptitious Advertising on Social Media – an Example of Influencers

nije evidentirano

surreptitious advertising ; influencers ; ethics ; communication ; social media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

27.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatsko katoličko sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice