Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Različiti modeli edukacije udomitelja i njihova uloga u osiguravanju kvalitetne skrbi za djecu u udomiteljskoj skrbi (CROSBI ID 315004)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Bogović, Katarina ; Laklija, Maja ; Blažeka Kokorić, Slavica Različiti modeli edukacije udomitelja i njihova uloga u osiguravanju kvalitetne skrbi za djecu u udomiteljskoj skrbi // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 3-4; 375-397

Podaci o odgovornosti

Bogović, Katarina ; Laklija, Maja ; Blažeka Kokorić, Slavica

hrvatski

Različiti modeli edukacije udomitelja i njihova uloga u osiguravanju kvalitetne skrbi za djecu u udomiteljskoj skrbi

Edukacija udomitelja djece čini temelj prevencije teškoća u prilagodbi i funkcioniranju udomljenog djeteta i udomiteljske obitelji te čini osnovu za osiguranje uvjeta za kvalitetni razvoj djeteta u udomiteljskoj obitelji. Edukacija udomitelja je kompleksan proces pripreme i razvoja kompetencija potencijalnih te podrške i osnaživanja kompetencija postojećih udomitelja za uspješnije nošenje s izazovima udomiteljstva i pružanje kvalitetne skrbi udomljenom djetetu. Cilj rada je ponuditi prikaz rezultata istraživanja o sadržaju, organizacijskim aspektima i ishodima različitih modela edukacije udomitelja te dati njihov sistematičan pregled. Temeljem analize različitih kriterija, u radu su predstavljene i klasifikacije postojećih modela edukacije udomitelja koje mogu poslužiti praktičarima i istraživačima za analizu prakse u ovom području. Zaključno, istaknute su smjernice za unapređenje sustava edukacije udomitelja djece u Hrvatskoj.

udomiteljstvo djece, kompetencije, edukacijske potrebe, ishodi edukacije, klasifikacija modela edukacije

nije evidentirano

engleski

Different models of foster care education and their role in ensuring quality care for children in foster care

nije evidentirano

foster care of children, competence, educational needs, educational outcomes, classification of education models

nije evidentirano

Podaci o izdanju

163 (3-4)

2022.

375-397

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti

Poveznice