Razlike u stilovima vođenja predškolskih ustanova između ruralnih i urbanih sredina (CROSBI ID 453167)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Oštrić, Nika
Zovko, Vatroslav
hrvatski
Razlike u stilovima vođenja predškolskih ustanova između ruralnih i urbanih sredina
Vođenje je jedna od glavnih funkcija menadžmenta. O njoj ovisi uspjeh i budućnost poslovanja svake organizacije pa tako i odgojno-obrazovne ustanove, u ovom slučaju dječjeg vrtića. Cilj ovog diplomskog rada bio je istražiti razlike u stilovima vođenja predškolskih ustanova u ruralnim i urbanim sredinama. Vođe dječjih vrtića su ravnatelji koji svojim stilom vođenja direktno utječu na stvaranje odnosa unutar i izvan predškolske ustanove. S obzirom na to da se percepcija o vođenju ustanove može razlikovati između ravnatelja i odgojitelja, u istraživačkom dijelu rada bili su odvojeno ispitani ravnatelji i odgajatelji iz urbanih i ruralnih područja pomoću anketnog upitnika. Postavljena je temeljna hipoteza H0 – Ravnatelji i odgojitelji u urbanim sredinama različito percipiraju vođenje predškolske ustanove s obzirom na ravnatelje i odgojitelje u ruralnim sredinama, sukladno Blake and Mouton menadžerskoj mreži. Rezultati su dobiveni pomoću online ankete koja je samostalno sastavljena i podijeljena na Ankete za ravnatelje i Ankete za odgojitelje. Obrada rezultata i njihov prikaz predstavljeni su pomoću grafikona. Odabrana tema je potkrijepljena literaturom.
menadžment, vođenje, odgojno-obrazovna ustanova, ravnatelj, odgojitelj
nije evidentirano
engleski
Differences in leadership styles of preschool institutions between rural and urban environments
nije evidentirano
management, leadership, educational institutions, principal, educator
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
29.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb