Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu (CROSBI ID 453012)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Gromila, Edvin
Tomasović, Željka
hrvatski
Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu
Pojam virtualne i proširene stvarnosti nije nov, ali se posljednjih godina više razgovara o tome. Uz pomoć hardverskih i softverskih rješenja, moguće je implementiranje virtualnih elemenata u stvarnom svijetu, a naprednije tehnologije mogu korisnika uroniti u kreirani virtualni svijet. Ova tehnologija se primjenjuje u gotovo svim sektorima, a posebice je zanimljiva u polju marketinga i prodaje, gdje se informatizacijom mijenjaju dosadašnji uobičajeni prodajni kanali. Proširenom i virtualnom stvarnošću otklanja se nedostatak elektroničke trgovine u kojoj do pojave ove tehnologije nije bilo moguće doživjeti proizvod kakav on zapravo jeste.
proširena stvarnost, virtualna stvarnost, marketing
nije evidentirano
engleski
Application of Virtual and Augmented Reality in Marketing
nije evidentirano
augmented reality, virtual reality, marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
23.09.2021.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Računarstvo