Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu (CROSBI ID 453012)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Gromila, Edvin Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu / Tomasović, Željka (mentor); Pula, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, . 2021

Podaci o odgovornosti

Gromila, Edvin

Tomasović, Željka

hrvatski

Primjena virtualne i proširene stvarnosti u marketingu

Pojam virtualne i proširene stvarnosti nije nov, ali se posljednjih godina više razgovara o tome. Uz pomoć hardverskih i softverskih rješenja, moguće je implementiranje virtualnih elemenata u stvarnom svijetu, a naprednije tehnologije mogu korisnika uroniti u kreirani virtualni svijet. Ova tehnologija se primjenjuje u gotovo svim sektorima, a posebice je zanimljiva u polju marketinga i prodaje, gdje se informatizacijom mijenjaju dosadašnji uobičajeni prodajni kanali. Proširenom i virtualnom stvarnošću otklanja se nedostatak elektroničke trgovine u kojoj do pojave ove tehnologije nije bilo moguće doživjeti proizvod kakav on zapravo jeste.

proširena stvarnost, virtualna stvarnost, marketing

nije evidentirano

engleski

Application of Virtual and Augmented Reality in Marketing

nije evidentirano

augmented reality, virtual reality, marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

23.09.2021.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Pula

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Računarstvo