Modeliranje ljudskog lica i tijela - usporedba metoda i alata (CROSBI ID 453007)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Papić, Marko
Tomasović, Željka
hrvatski
Modeliranje ljudskog lica i tijela - usporedba metoda i alata
Tema ovog završnog rada je modeliranje lica i tijela u programima za računalnu grafiku te usporedba metoda i alata za 3D modeliranje. Opisane su metode 3D modeliranja, te su prikazane njihove prednosti i mane. Alati su opisani na način da se prikaže korisničko sučelje te tehnike za modeliranje dostupne unutar programa. Nakon opisa programa, kreće se s procesom izrade 3D lica popraćenog sa slikama modela kroz izradu te završnog modela. Alati koji su obrađeni su Autodesk Maya i Autodesk 3ds Max na način da su opisane osnovne razlike između dva programa. Opisana je izrada tijela u oba alata. Na posljetku je opisan program za modeliranje Blender, pomoću kojeg se također izrađuje model ljudskog lica i tijela s niskim brojem poligona. Kroz sva tri programa koristi se sličan set alata, poput alata za ekstrudiranje, alata za mijenjanje položaja kamere i alata za umetanje petlje rubova.
modeliranje, 3D, korisničko sučelje, alati, model, poligon, metoda
nije evidentirano
engleski
Human Face and Body Modeling - Methods and Tools Comparison
nije evidentirano
modeling, 3D, user interface, tools, model, polygon, method
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
22.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula