UTJECAJ GLOBALIZACIJE I POSLOVNE ETIKE U FUNKCIJI USPJEŠNOSTI POSLOVANJA (CROSBI ID 314710)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Nedović, Mirjana ; Franko, Čuljak
hrvatski
UTJECAJ GLOBALIZACIJE I POSLOVNE ETIKE U FUNKCIJI USPJEŠNOSTI POSLOVANJA
Globalizacijom se povećava utjecaj globalne ekonomije na prosperitet u državama i svijetu kao i u svakom gospodarskom subjektu koji se prilagođava novim okolnostima u poslovanju.Prilagođavanje poslovanja jest preduvjet opstanka u sve konkurentnijem okruženju. Svijet se suočava sa starim izazovima, ali sadaiz novog kuta gledišta. Uzrast populacije sve su češći dodiri između različitih kultura. Danas postaje izazov u pronalasku pravog omjeraizmeđu globalnih normi i standarda i lokalnih kultura, društava i poduzeća. Neetičnim postupanjem i poslovnom kratkovidnošću, moguće je neetičnim poslovanjem narušiti ravnotežu za razvoj globalne ekonomije, te poslovanje poduzeća učiniti neuspješnim, odnosno udaljiti od postavljenih ciljeva. Ponekad korporacije i poduzeća pronalaze i koriste „rupe u zakonu“ na globalnoj razini. Tako stvaraju nepovjerenje u ljudima i koriste ljudsku prirodu za vlastitu dobit. Samo ona poduzeća čija se slika budućnosti temelji na dobroj poslovnoj etici i društveno odgovornom poslovanju mogu dugoročno poslovati i opstati. Cilj i svrha ovog rada je prikazati značaj poslovne etike, i utjecaj globalizacije na uspjeh poslovanja poduzeća, te ukazati na moguće nepoželjne poslovne efekte.U radu se pojašnjava pojam poslovne etike i globalizacije te se analiziraju rezultati provedenog istraživanja na 64 ispitanika o stavu ispitanika prema poslovnoj etici i globalizaciji.
globalizacija, poslovna etika, uspješnost poslovanja poduzeća, društveno odgovorno ponašanje
nije evidentirano
engleski
THE INFLUENCE OF GLOBALIZATION AND BUSINESS ETHICS AS A FUNCTION OF THE SUCCESSFUL BUSINESS PERFORMANCE
nije evidentirano
globalization, business ethics, business performance efficacy, socially responsible behavior
nije evidentirano