Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usvajanje i učenje hrvatskoga jezika dramskim tehnikama i metodama (CROSBI ID 74056)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Gruić, Iva ; Rimac Jurinović, Maša Usvajanje i učenje hrvatskoga jezika dramskim tehnikama i metodama // Suvremena promišljanja o usvajanju i učenju hrvatskoga jezika / Aladrović Slovaček, Katarina (ur.). Zagreb: Alfa, 2022. str. 207-218

Podaci o odgovornosti

Gruić, Iva ; Rimac Jurinović, Maša

hrvatski

Usvajanje i učenje hrvatskoga jezika dramskim tehnikama i metodama

Ovladavanje materinskim jezikom važan je preduvjet cjelovitog razvoja svakog djeteta. Međutim, učenici često jezične sadržaje doživljavaju kao teško usvojive, a nerijetko imaju i negativan stav prema predmetu Hrvatski jezik. Ta pojava nije novijeg datuma, kao što nisu ni nastojanja da se učenicima nastava materinskoga jezika učini životnom, zanimljivom i zornom. Za takav se pristup zalaže i D. Pavličević-Franić afirmirajući komunikacijsko-funkcionalni didaktički model/pristup poučavanja jezika. U mnogočemu se načela učenja i poučavanja jezika preklapaju s načelima dramskopedagoškoga pristupa nastavi općenito, a posebice materinskoga jezika. U radu se ta načela uspoređuju i detaljno analiziraju te se zaključno predlaže sustavnije uvođenje dramskih aktivnosti u poučavanje jezika kako bi učenici na zoran i životan način u njima bliskim komunikacijskim situacijama ovladavali jezičnim sadržajima i posredno mijenjali svoj stav prema materinskome jeziku.

dramskopedagoški metodički pristup, igra u nastavi jezika, suvremena nastava

nije evidentirano

engleski

Using drama methods in Croatian language teaching and learning

nije evidentirano

drama in education ; game in language teaching, contemporary teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

207-218.

objavljeno

Podaci o knjizi

Suvremena promišljanja o usvajanju i učenju hrvatskoga jezika

Aladrović Slovaček, Katarina

Zagreb: Alfa

2022.

978-953-364-414-1

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Znanost o umjetnosti