Procesi izrade fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru (CROSBI ID 452800)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Ivan Molnar
Ivan Rajković
hrvatski
Procesi izrade fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru
Izrada fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru obuhvaća znanje iz više područja računalne grafike i računalstva. U radu su opisani hodogram, važnosti etapa i postupci potrebni za izradu lika upotrebljivog za korištenje unutar „Game Engine“ softvera. Tijekom izrade lika za računalnu igru korišteni su softveri: Blender za 3D modeliranje i animaciju, Visual Studio Code softver za pisanje programerskog koda i Unity Game Engine softver za izradu i finalizaciju projekta. Povezivanjem znanja iz različitih područja znanosti i korištenjem tri vrste softvera, dobiven je program unutar kojeg je moguće kontrolirati lika uz pomoć perifernih uređaja tipkovnice i računalnog miša.
animacija, mehanizmi pokreta, Blender, Unity, Visual Studio Code, računalna igra, lik za računalnu igru
nije evidentirano
engleski
Processes of creating physical characteristics, animations and movement mechanisms of a character for a computer game
nije evidentirano
animation, motion mechanics, Blender, Unity, Visual Studio Code, computer game, computer game character
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
21.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Zagreb