Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Procesi izrade fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru (CROSBI ID 452800)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Ivan Molnar Procesi izrade fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru / Ivan Rajković (mentor); Zagreb, Tehničko veleučilište u Zagrebu, . 2022

Podaci o odgovornosti

Ivan Molnar

Ivan Rajković

hrvatski

Procesi izrade fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru

Izrada fizičkih karakteristika, animacija i mehanizama pokreta lika za računalnu igru obuhvaća znanje iz više područja računalne grafike i računalstva. U radu su opisani hodogram, važnosti etapa i postupci potrebni za izradu lika upotrebljivog za korištenje unutar „Game Engine“ softvera. Tijekom izrade lika za računalnu igru korišteni su softveri: Blender za 3D modeliranje i animaciju, Visual Studio Code softver za pisanje programerskog koda i Unity Game Engine softver za izradu i finalizaciju projekta. Povezivanjem znanja iz različitih područja znanosti i korištenjem tri vrste softvera, dobiven je program unutar kojeg je moguće kontrolirati lika uz pomoć perifernih uređaja tipkovnice i računalnog miša.

animacija, mehanizmi pokreta, Blender, Unity, Visual Studio Code, računalna igra, lik za računalnu igru

nije evidentirano

engleski

Processes of creating physical characteristics, animations and movement mechanisms of a character for a computer game

nije evidentirano

animation, motion mechanics, Blender, Unity, Visual Studio Code, computer game, computer game character

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

21.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tehničko veleučilište u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija