Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nove tehnologije u nastavi geografije: stavovi učenika srednjih škola i nastavnika Geografije o GIS-u (CROSBI ID 724031)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

(Šiljeg, Silvija ; Milanović, Antonio ; Marić, Ivan) Nove tehnologije u nastavi geografije: stavovi učenika srednjih škola i nastavnika Geografije o GIS-u // Knjiga sažetaka / Maradin, Mladen (ur.). Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo, 2022. str. 1-1

Podaci o odgovornosti

(Šiljeg, Silvija ; Milanović, Antonio ; Marić, Ivan)

hrvatski

Nove tehnologije u nastavi geografije: stavovi učenika srednjih škola i nastavnika Geografije o GIS-u

Geografski informacijski sustav (GIS) prepoznat je kao najbolja informacijsko-komunikacijska tehnologija koja se može implementirati u nastavnom predmetu Geografije. Budući da u Hrvatskoj nisu provođena sveobuhvatnija istraživanja o ovoj temi, ovim istraživanjem nastojalo se utvrditi u kojoj mjeri se GIS tehnologija primjenjuje u srednjim školama u RH. U radu su analizirani stavovi učenika koji tijekom svojeg srednjoškolskog obrazovanja slušaju nastavni predmet Geografija i nastavnika Geografije o mogućnostima implementacije GIS-a u nastavni proces s posebnim naglaskom na identifikaciju prepreka. Anketno ispitivanje je provedeno u razdoblju od 3. listopada 2021. do 27. siječnja 2022. godine u 30 srednjih škola u kojima u kojima učenici slušaju nastavni predmet Geografija. Anketa je provedena pomoću programa Google Forms, a rezultati su obrađeni u statističkom programu SPSS. Uzorak je bio namjerni i uključivao je 611 učenika srednjih škola koji su slušali (ili slušaju) nastavni predmet geografija. Rezultati su pokazali da GIS u obradi nastavnih sadržaja ne primjenjuje 76% posto nastavnika. Međutim, 52% učenika smatra uvođenje GIS-a u nastavni proces važnim ili vrlo važnim. Samo 1% nastavnika ocjenjuje svoje znanje o GIS-u izvrsnim.

GIS ; učenici srednjih škola ; nastavnici geografije ; nastavni predmet geografija

nije evidentirano

engleski

Nove tehnologije u nastavi geografije: stavovi učenika srednjih škola i nastavnika Geografije o GIS-u

nije evidentirano

GIS ; učenici srednjih škola ; nastavnici geografije ; nastavni predmet geografija

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-1.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Maradin, Mladen

Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo

978-953-7245-20-7

Podaci o skupu

Znanstveno-stručni skup Razvoj geografske misli i geografskih disciplina 1992. – 2022.

predavanje

30.09.2022-30.09.2022

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Geografija