Senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi i inkluzivnoj praksi (CROSBI ID 724025)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Linardić, Letricija ; Licul, Nina
hrvatski
Senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi i inkluzivnoj praksi
U ovom eksplikativnom radu nastojalo se steći uvid u važnost odabira metode i pro- cesa izrade umjetničkog djela kao polazišta za razvoj metoda i postupaka korištenih u radu sa studentima na umjetničkim projektima. Pobliže su predstavljene senzorne metode rada suvremenih umjetnika u procesu stvaranja umjetničkog djela. Odabrani su primjeri u kojima su metoda i proces izrade umjetničkog rada bitniji od krajnjeg rezultata. Namjera je zatim bila analizirati nastavne metode koje uključuju senzorne vježbe u različitim oblicima rada sa stu- dentima. Tijekom nekoliko godina prikupljane su informacije i analize, osobni dnevnički zapisi, katalozi i fotodokumentacija koji daju uvid u specifične umjetničke postupke. Takvi umjetnički postupci mogu poslužiti u svrhu introspekcije i razvoja individualnosti, senzibilizacije studena- ta za različite teme, povećane mentalne i fizičke aktivnosti tijekom umjetničkog procesa, ra- zvoja kompleksnijeg umjetničkog rada u reinterpretaciji doživljenog i postizanja veće kvalitete studentskog rada. U radu su predstavljene višegodišnje inkluzivne radionice sa studentima i gluhonijemim osobama iz udruženja „S vjetrom kroz tišinu“, višemjesečni projekt stvaranja umjetničkih djela koja mogu osjetiti slijepe i slabovidne osobe pod nazivom „(Do)živjeti dru- gačije“, te senzorne vježbe u sklopu umjetničkog kolegija u području umjetničke grafike na Akademiji.
senzorne metode, inkluzija, umjetnička nastava, umjetničke metode, umjetnič- ko djelo
nije evidentirano
engleski
Sensory Methods In Art Teching And Inclusive Practices
nije evidentirano
sensory methods, inclusion, art teaching, art methods, artwork
nije evidentirano
Podaci o prilogu
172-183.
2022.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
PERSPEKTIVE UMETNIČKOG OBRAZOVANJA – REFLEKSIJE I ISHODI / PERSPECTIVE OF ART EDUCATION – REFLECTIONS AND OUTCOMES
Joksimović A., Škorc B. i Bosnar M.
Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd
978-86-88591-34-8
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096