Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi i inkluzivnoj praksi (CROSBI ID 724025)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Linardić, Letricija ; Licul, Nina Senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi i inkluzivnoj praksi // PERSPEKTIVE UMETNIČKOG OBRAZOVANJA – REFLEKSIJE I ISHODI / PERSPECTIVE OF ART EDUCATION – REFLECTIONS AND OUTCOMES / Joksimović A., Škorc B. i Bosnar M. (ur.). Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd, 2022. str. 172-183

Podaci o odgovornosti

Linardić, Letricija ; Licul, Nina

hrvatski

Senzorne metode rada u umjetničkoj nastavi i inkluzivnoj praksi

U ovom eksplikativnom radu nastojalo se steći uvid u važnost odabira metode i pro- cesa izrade umjetničkog djela kao polazišta za razvoj metoda i postupaka korištenih u radu sa studentima na umjetničkim projektima. Pobliže su predstavljene senzorne metode rada suvremenih umjetnika u procesu stvaranja umjetničkog djela. Odabrani su primjeri u kojima su metoda i proces izrade umjetničkog rada bitniji od krajnjeg rezultata. Namjera je zatim bila analizirati nastavne metode koje uključuju senzorne vježbe u različitim oblicima rada sa stu- dentima. Tijekom nekoliko godina prikupljane su informacije i analize, osobni dnevnički zapisi, katalozi i fotodokumentacija koji daju uvid u specifične umjetničke postupke. Takvi umjetnički postupci mogu poslužiti u svrhu introspekcije i razvoja individualnosti, senzibilizacije studena- ta za različite teme, povećane mentalne i fizičke aktivnosti tijekom umjetničkog procesa, ra- zvoja kompleksnijeg umjetničkog rada u reinterpretaciji doživljenog i postizanja veće kvalitete studentskog rada. U radu su predstavljene višegodišnje inkluzivne radionice sa studentima i gluhonijemim osobama iz udruženja „S vjetrom kroz tišinu“, višemjesečni projekt stvaranja umjetničkih djela koja mogu osjetiti slijepe i slabovidne osobe pod nazivom „(Do)živjeti dru- gačije“, te senzorne vježbe u sklopu umjetničkog kolegija u području umjetničke grafike na Akademiji.

senzorne metode, inkluzija, umjetnička nastava, umjetničke metode, umjetnič- ko djelo

nije evidentirano

engleski

Sensory Methods In Art Teching And Inclusive Practices

nije evidentirano

sensory methods, inclusion, art teaching, art methods, artwork

nije evidentirano

Podaci o prilogu

172-183.

2022.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

PERSPEKTIVE UMETNIČKOG OBRAZOVANJA – REFLEKSIJE I ISHODI / PERSPECTIVE OF ART EDUCATION – REFLECTIONS AND OUTCOMES

Joksimović A., Škorc B. i Bosnar M.

Beograd: Fakultet likovnih umetnosti, Beograd

978-86-88591-34-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Likovne umjetnosti