Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata (CROSBI ID 452781)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Mađarić, Iva
Gajdoš Kljusurić, Jasenka
hrvatski
Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata
Porast popularnosti društvenih medija doveo je do pojave tzv. influencera koji putem različitih platformi mogu utjecati na ponašanje velikog broja ljudi, a samim time i na prehranu pojedina-ca. Influencer marketing danas je sve češća pojava. Cilj ovog rada bio je ispitati kako influence-ri i influencer marketing utječu na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata te utvrditi kakve prehrambene proizvode influenceri promoviraju kroz sadržaj namijenjen ovim dobnim skupi-nama. Iako se pokazalo da promoviranje hrane niske nutritivne gustoće od strane influencera može potaknuti veći unos spomenute hrane, kao i veći energetski unos, promicanje „zdrave hrane“ nije bilo učinkovito. Većina promocija hrane odnosila se na prehrambene artikle s viso-kim sadržajem masti, dodanog šećera i soli. Neki influenceri potiču nepoželjna prehrambena ponašanja koja kod adolescenata mogu povećati rizik od poremećaja prehrane. Prikupljeni po-daci ukazuju na potrebu za učinkovitijom regulacijom pravila koja bi djeci i adolescentima o-mogućila sudjelovanje u digitalnom okruženju bez negativnog utjecaja na njihove prehrambene obrasce.
influencer ; influencer marketing ; prehrana djece ; prehrana adolescenata
nije evidentirano
engleski
How influencers and influencer marketing affect the eating behavior of children and adoles-cents
nije evidentirano
influencer ; influencer marketing ; children nutrition ; adolescent nutrition
nije evidentirano
Podaci o izdanju
32
16.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prehrambeno-biotehnološki fakultet
ZAGREB