Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata (CROSBI ID 452781)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Mađarić, Iva Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata / Gajdoš Kljusurić, Jasenka (mentor); ZAGREB, Prehrambeno-biotehnološki fakultet, . 2022

Podaci o odgovornosti

Mađarić, Iva

Gajdoš Kljusurić, Jasenka

hrvatski

Utjecaj influencera i influencer marketinga na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata

Porast popularnosti društvenih medija doveo je do pojave tzv. influencera koji putem različitih platformi mogu utjecati na ponašanje velikog broja ljudi, a samim time i na prehranu pojedina-ca. Influencer marketing danas je sve češća pojava. Cilj ovog rada bio je ispitati kako influence-ri i influencer marketing utječu na prehrambeno ponašanje djece i adolescenata te utvrditi kakve prehrambene proizvode influenceri promoviraju kroz sadržaj namijenjen ovim dobnim skupi-nama. Iako se pokazalo da promoviranje hrane niske nutritivne gustoće od strane influencera može potaknuti veći unos spomenute hrane, kao i veći energetski unos, promicanje „zdrave hrane“ nije bilo učinkovito. Većina promocija hrane odnosila se na prehrambene artikle s viso-kim sadržajem masti, dodanog šećera i soli. Neki influenceri potiču nepoželjna prehrambena ponašanja koja kod adolescenata mogu povećati rizik od poremećaja prehrane. Prikupljeni po-daci ukazuju na potrebu za učinkovitijom regulacijom pravila koja bi djeci i adolescentima o-mogućila sudjelovanje u digitalnom okruženju bez negativnog utjecaja na njihove prehrambene obrasce.

influencer ; influencer marketing ; prehrana djece ; prehrana adolescenata

nije evidentirano

engleski

How influencers and influencer marketing affect the eating behavior of children and adoles-cents

nije evidentirano

influencer ; influencer marketing ; children nutrition ; adolescent nutrition

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

16.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prehrambeno-biotehnološki fakultet

ZAGREB

Povezanost rada

Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti), Nutricionizam