Marketinška komunikacija maloprodajnog lanca "Kaufland" (CROSBI ID 452778)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gašpar, Antonela
Dunković, Dario
hrvatski
Marketinška komunikacija maloprodajnog lanca "Kaufland"
Tema ovog diplomskog rada je marketinška komunikacija na primjeru poduzeća Kaufland Hrvatska k.d. Marketinška komunikacija u maloprodaji uključuje oglašavanje proizvoda, komunikaciju između maloprodaje i krajnjeg kupca, promociju marke i izgradnju imidža te vizualni identitet prodavaonica. Održavanje marketinške komunikacije iznimno je važno za diferencijaciju od konkurenata i zadržavanje kupaca. Maloprodavaču je u cilju biti što privlačniji te pružiti dodatnu vrijednost. U ovom radu analizirat će se na koje sve načine to Kaufland čini, te dati prijedlozi kako bolje zagovarati ekološku osviještenost, poboljšati program lojalnosti te utjecati na komunikaciju „od usta do usta“.
marketinška komunikacija, Kaufland, promocija, oglašavanje
Specijalistički diplomski stručni studij: Menadžment i marketing maloprodaje
engleski
MARKETING COMMUNICATION OF THE RETAIL CHAIN “KAUFLAND”
nije evidentirano
marketing communication, Kaufland, promotion, advertising
nije evidentirano
Podaci o izdanju
48
30.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb