Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinška komunikacija maloprodajnog lanca "Kaufland" (CROSBI ID 452778)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gašpar, Antonela Marketinška komunikacija maloprodajnog lanca "Kaufland" / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Gašpar, Antonela

Dunković, Dario

hrvatski

Marketinška komunikacija maloprodajnog lanca "Kaufland"

Tema ovog diplomskog rada je marketinška komunikacija na primjeru poduzeća Kaufland Hrvatska k.d. Marketinška komunikacija u maloprodaji uključuje oglašavanje proizvoda, komunikaciju između maloprodaje i krajnjeg kupca, promociju marke i izgradnju imidža te vizualni identitet prodavaonica. Održavanje marketinške komunikacije iznimno je važno za diferencijaciju od konkurenata i zadržavanje kupaca. Maloprodavaču je u cilju biti što privlačniji te pružiti dodatnu vrijednost. U ovom radu analizirat će se na koje sve načine to Kaufland čini, te dati prijedlozi kako bolje zagovarati ekološku osviještenost, poboljšati program lojalnosti te utjecati na komunikaciju „od usta do usta“.

marketinška komunikacija, Kaufland, promocija, oglašavanje

Specijalistički diplomski stručni studij: Menadžment i marketing maloprodaje

engleski

MARKETING COMMUNICATION OF THE RETAIL CHAIN “KAUFLAND”

nije evidentirano

marketing communication, Kaufland, promotion, advertising

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

30.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija