Srebro u kategoriji “Best of Ad-Making – Dizajn” za dizajn identiteta proizvoda Fjori Fora bio začini (CROSBI ID 792291)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Izvorka Jurić ; Jurica Kos
hrvatski
Srebro u kategoriji “Best of Ad-Making – Dizajn” za dizajn identiteta proizvoda Fjori Fora bio začini
Dizajn identiteta proizvoda Fjori Fora bio začini osvojio je srebro u kategoriji “Best of Ad-Making – Dizajn” na nacionalnom natjecanju u kreativnosti IdejeX. Fjori Fôra rezultat je zahtjevnog i cjelovitog rebranding projekta u koje je postavljena nova brand strategija i brand arhitektura kompleksne grupe proizvoda Ćurin. U sklopu rebrandinga osmišljeno je novo ime, ostala verbalna komunikacija, vizualni identitet grupe te identitet i dizajn ambalaže pojedinih linija proizvoda unutar grupe, između kojih je i linija bio začina.
dizajn ; ambalaža ; komunikacija
nije evidentirano
engleski
Silver in the category "Best of Ad-Making - Design" for the design of the product identity of Fjori Fora bio spices
nije evidentirano
design ; packaging ; communication design
nije evidentirano
Podaci o izdanju
2022.
nije evidentirano
objavljeno