Dizajn identiteta proizvoda TIPO brašno finalist ZGDW Award, Zagreb Design Week 2022 (CROSBI ID 792289)
Druge vrste radova | izložba
Podaci o odgovornosti
Nikola Bukovina ; Izvorka Jurić
hrvatski
Dizajn identiteta proizvoda TIPO brašno finalist ZGDW Award, Zagreb Design Week 2022
Dizajn brenda i ambalaže za liniju proizvoda brašna. Ime TIPO poveznica je s talijanskom diferencijacijom brašna, odnosno tipovima brašna, gdje je kakvoća i finoća mljevenosti direktno vezana uz namjenu – brašno za tjesteninu, kruh, pizzu i sl. Linija se sastoji od 4 vrste proizvoda koji se razlikuju po finoći mljevenja: 00, 0, 1 i 2. Proizvodi u liniji razlikuju se taktilnim linijskim strukturama različitih debljina linije te istaknutim brojem tipa brašna. Pakiranje je zamišljeno od recikliranog kartona s integriranim sitom u tijelu baze kutije.
dizajn ; ambalaža ; komunikacija
Nikola Bukovina student je 3. godine Visokog učilišta Algebra. Rad realiziran pod mentorstvom doc. art. Izvorka Jurić.
engleski
Product identity design TIPO flour finalist of the ZGDW Award, Zagreb Design Week 2022
nije evidentirano
design ; packaging ; communication design
nije evidentirano
Podaci o izdanju
2022.
nije evidentirano
objavljeno