Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Motivacija učenika u nastavi instrumenta (CROSBI ID 452704)

Ocjenski rad | diplomski rad

Domitrović, Dominik Motivacija učenika u nastavi instrumenta / Šulentić Begić, Jasna (mentor); Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, . 2022

Podaci o odgovornosti

Domitrović, Dominik

Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Motivacija učenika u nastavi instrumenta

Motivacija učenika u nastavi instrumenta važan je čimbenik u razvoju mladih glazbenika koji često kod učitelja instrumenta izaziva razne nedoumice i poteškoće. Tema ovog rada je istražiti koji to čimbenici utječu na motivaciju učenika u nastavi instrumenta, i na koji način. U teorijskom dijelu rada prikazuje se motivacija kao psihološki pojam, zatim se prikazuje sami koncept nastave instrumenta u Hrvatskoj. Govori se o procesu stjecanja sviračkog umijeća, motivaciji u nastavi instrumenta i različitim čimbenicima koji imaju utjecaj na motivaciju za vježbanjem instrumenta. U sklopu rada provedeno je i istraživanje koje je obuhvatilo tri glazbene škole na području Republike Hrvatske, a to su Glazbena škola u Novskoj, Glazbena škola pri OŠ Marija Bistrica i OŠ Franje Horvata Kiša u Loboru (glazbeni odjel). Postupkom anonimnog anketiranja obuhvaćeno je 104 ispitanika od trećeg razreda osnovne glazbene škole do trećeg razreda srednje glazbene škole. Ispitanici su iznijeli svoje mišljenje o motivaciji u nastavi instrumenta i o čimbenici koji utječu na istu. Rezultati istraživanja pokazali su da ne postoje značajne razlike u mišljenjima o pohađanju glazbene škole, o podršci koju dobivaju, o odnosu s učiteljem i o vježbanju i motivaciji za vježbanje s obzirom na spol, roditeljsku glazbenu naobrazbu i roditeljsko bavljenje glazbom. Rezultati također pokazuju da je želja učenika glavni razlog za upisivanje i polaženje glazbene škole. U rezultatima se prikazuje da učenici vole vježbati, a najviše ih vježba kako bi razvili vještinu sviranja. Učenici smatraju da od roditelja dobivaju potrebnu podršku za bavljenje glazbom, a njihovi prijatelji iz općeobrazovnih škola cijene njihovo bavljenje glazbom. Rezultati pokazuju da je većina učenika zadovoljna odnosom s učiteljem instrumenta te da ih učitelj instrumenta zna motivirati.

motivacija, nastava instrumenta, roditeljska podrška, učitelj kao motivator, sviranje

nije evidentirano

engleski

Pupil's Motivation in Instrument Lessons

nije evidentirano

motivation, instrument lessons, parental support, teacher as a motivator, playing a musical instrument

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40

29.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Glazbena umjetnost