Primjena otvorenog kurikuluma nastave Glazbene umjetnosti (CROSBI ID 452703)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Benkotić, Antonio
Šulentić Begić, Jasna
hrvatski
Primjena otvorenog kurikuluma nastave Glazbene umjetnosti
Primjena otvorenog kurikuluma nastave Glazbene umjetnosti može se s obzirom na važeći Kurikulum (MZO, 2019) temeljiti na sinkronijskom ili dijakronijskom modelu poučavanja. Tema je ovog rada primjena otvorenog kurikuluma nastave Glazbene umjetnosti prema sinkronijskom modelu poučavanja čija je svrha kreativno osmišljavanje nastavnih u okviru jednog ili više nastavnih sati ovisno o nastavnoj temi. Cilj rada je teorijski približiti pojam kurikuluma, vrste kurikuluma te otvoreni kurikulum u odnosu na važeći Kurikulum (MZO, 2019). Također, cilj rada je približiti sinkronijski model poučavanja kako bismo u središte nastave stavili slušanje glazbe kao temelj za osmišljavanje primjera metodičkih realizacija nastavnih jedinica u nastavi Glazbene umjetnosti. Odabirom sinkronijskog modela nastave, nastavnik kreativno koristi otvoreni kurikulum kao alat pri organizaciji što kvalitetnije nastave Glazbene umjetnosti.
otvoreni kurikulum, sinkronijski model, nastava Glazbena umjetnosti
nije evidentirano
engleski
Application of the open curriculum in Music art class
nije evidentirano
Open curriculum, synchronic model, Musical arts teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
75
29.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Osijek