Formiranje cijena u online trgovini (CROSBI ID 452674)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Brletić, Marko
Dunković, Dario
hrvatski
Formiranje cijena u online trgovini
Glavni cilj diplomskog rada je istražiti formiranje cijena u online trgovini i na koji način utječu na stavove kupaca. Teorijski je definirano formiranje maloprodajnih cijena, razlike između offline i online cijena te koncept online maloprodaje. Objašnjena je i praksa online cijena na tržištu gdje se glavni aspekti odnose na dinamičnost cijena u online trgovini, cjenovne promocije u online prodavaonicama i trendove u formiranju cijena u online trgovini. U empirijskom dijelu rada pomoću anketnog upitnika ispitani su stavovi i ponašanje potrošača kako bi se bolje razumjela njihova razmišljanja o odabiru online prodavaonica. Na temelju rezultata anketnog upitnika donesen je zaključak koje sklonosti i potrebe kupaca imaju ulogu u formiranju online maloprodajne cijene. Zaključeno je da je cijena proizvoda najutjecajniji čimbenik kada kupci odlučuju hoće li ili ne kupiti neki proizvod u online trgovini te da trošak dostave percipiraju kao zasebnu cjelinu što utječe na konačno formiranje cijena. Sve navedeno može pomoći menadžmentu u poboljšanju postojećih modela formiranja cijena u online trgovini.
cijene ; formiranje cijena ; online prodavaonice ; online kupovina
Glavni cilj diplomskog rada je istražiti formiranje cijena u online trgovini i na koji način utječu na stavove kupaca. Teorijski je definirano formiranje maloprodajnih cijena, razlike između offline i online cijena te koncept online maloprodaje. Objašnjena je i praksa online cijena na tržištu gdje se glavni aspekti odnose na dinamičnost cijena u online trgovini, cjenovne promocije u online prodavaonicama i trendove u formiranju cijena u online trgovini. U empirijskom dijelu rada pomoću anketnog upitnika ispitani su stavovi i ponašanje potrošača kako bi se bolje razumjela njihova razmišljanja o odabiru online prodavaonica. Na temelju rezultata anketnog upitnika donesen je zaključak koje sklonosti i potrebe kupaca imaju ulogu u formiranju online maloprodajne cijene. Zaključeno je da je cijena proizvoda najutjecajniji čimbenik kada kupci odlučuju hoće li ili ne kupiti neki proizvod u online trgovini te da trošak dostave percipiraju kao zasebnu cjelinu što utječe na konačno formiranje cijena. Sve navedeno može pomoći menadžmentu u poboljšanju postojećih modela formiranja cijena u online trgovini.
engleski
Pricing in online retailing
nije evidentirano
prices ; pricing ; online stores ; online shopping
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
29.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb