Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Formiranje cijena u online trgovini (CROSBI ID 452674)

Ocjenski rad | diplomski rad

Brletić, Marko Formiranje cijena u online trgovini / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Brletić, Marko

Dunković, Dario

hrvatski

Formiranje cijena u online trgovini

Glavni cilj diplomskog rada je istražiti formiranje cijena u online trgovini i na koji način utječu na stavove kupaca. Teorijski je definirano formiranje maloprodajnih cijena, razlike između offline i online cijena te koncept online maloprodaje. Objašnjena je i praksa online cijena na tržištu gdje se glavni aspekti odnose na dinamičnost cijena u online trgovini, cjenovne promocije u online prodavaonicama i trendove u formiranju cijena u online trgovini. U empirijskom dijelu rada pomoću anketnog upitnika ispitani su stavovi i ponašanje potrošača kako bi se bolje razumjela njihova razmišljanja o odabiru online prodavaonica. Na temelju rezultata anketnog upitnika donesen je zaključak koje sklonosti i potrebe kupaca imaju ulogu u formiranju online maloprodajne cijene. Zaključeno je da je cijena proizvoda najutjecajniji čimbenik kada kupci odlučuju hoće li ili ne kupiti neki proizvod u online trgovini te da trošak dostave percipiraju kao zasebnu cjelinu što utječe na konačno formiranje cijena. Sve navedeno može pomoći menadžmentu u poboljšanju postojećih modela formiranja cijena u online trgovini.

cijene ; formiranje cijena ; online prodavaonice ; online kupovina

Glavni cilj diplomskog rada je istražiti formiranje cijena u online trgovini i na koji način utječu na stavove kupaca. Teorijski je definirano formiranje maloprodajnih cijena, razlike između offline i online cijena te koncept online maloprodaje. Objašnjena je i praksa online cijena na tržištu gdje se glavni aspekti odnose na dinamičnost cijena u online trgovini, cjenovne promocije u online prodavaonicama i trendove u formiranju cijena u online trgovini. U empirijskom dijelu rada pomoću anketnog upitnika ispitani su stavovi i ponašanje potrošača kako bi se bolje razumjela njihova razmišljanja o odabiru online prodavaonica. Na temelju rezultata anketnog upitnika donesen je zaključak koje sklonosti i potrebe kupaca imaju ulogu u formiranju online maloprodajne cijene. Zaključeno je da je cijena proizvoda najutjecajniji čimbenik kada kupci odlučuju hoće li ili ne kupiti neki proizvod u online trgovini te da trošak dostave percipiraju kao zasebnu cjelinu što utječe na konačno formiranje cijena. Sve navedeno može pomoći menadžmentu u poboljšanju postojećih modela formiranja cijena u online trgovini.

engleski

Pricing in online retailing

nije evidentirano

prices ; pricing ; online stores ; online shopping

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

29.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija