Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika u teoriji i praksi (CROSBI ID 452628)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Radić, Karla Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika u teoriji i praksi / Vrdoljak Raguž, Ivona (mentor); Dubrovnik, Sveučilište u Dubrovniku, . 2022

Podaci o odgovornosti

Radić, Karla

Vrdoljak Raguž, Ivona

hrvatski

Motiviranje i nagrađivanje zaposlenika u teoriji i praksi

Motiviranja i nagrađivanje zaposlenika u teoriji i praksi tema je ovog završnog rada koja će se obraditi. Motivacija će se promotriti iz konteksta organizacije odnosno s aspekta pojedinca i aspketa managera. Dotaknuti će se tema motivacijskih teorija te će se analizirati motivaciju unutar Adriatic Grupe i Kaufland poduzeća. Nagrađivanje će se promotriti kao kontekst radne motivacije koje je uvjetovano nizom različitih strategija. Uz to će se obraditi i materijalne i nematerijalne stimulacije također na primjeru gore navedenih poduzeća. Cilj je rada nakon definiranja teorijskog dijela na odabranim primjerima prikazati i praktičnu primjenu.

motivacija ; nagrađivanje ; teorija, praksa ; Adriatic grupa ; Kaufland

nije evidentirano

engleski

Motivating and Rewarding Employees in Theory and Practice

In this final paper we will reflect on motivating and rewarding employees in theory and practice. Motivation will be elaborated from the organizational aspect more precise from the individual aspect and from the manager aspect. Focus will be on motivational theories and on motivation in Adriatic Group and Kaufland company. Rewarding of the employees will be elaborated from the aspect of work motivation and from the aspect of specific strategies of material and immaterial stimulation also on the example of the companies mentioned prior. Goal of the final paper is to define theoretically on chosen examples and to demonstrate practical implementation.

motivation ; rewarding ; theory ; practice ; Adriatic Group ; Kaufland

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26

29.09.2022.

obranjeno

urn:nbn:hr:155:451203

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Dubrovniku

Dubrovnik

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice