Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoške kompetencije (Kinezi)terapeuta (CROSBI ID 452482)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kaurić, Karla Pedagoške kompetencije (Kinezi)terapeuta / Žnidarec Čučković, Ana (mentor); Zagreb, Kineziološki fakultet u Zagrebu, . 2022

Podaci o odgovornosti

Kaurić, Karla

Žnidarec Čučković, Ana

hrvatski

Pedagoške kompetencije (Kinezi)terapeuta

Pedagoška kompetentnost (kinezi)terapeuta od velike je važnosti za kvalitetu radnog procesa, kao i njegov ishod, pa joj se posvećuje sve veća pozornost, kako u znanstvenoj tako i u stručnoj zajednici. Pedagoški kompetentni (kinezi)terapeuti trebaju posjedovati specifična pedagoška znanja i sposobnosti, kao i osobine ličnosti potrebne za razvoj, izgradnju i unapređenje veza sa svojim korisnicima te kolegama i svim ostalim sudionicima procesa. Zanimanje „kineziterapeut“ definiran je u novom prijedlogu zakona o sportu s djelovanjem u sportu kao i razinama školovanja (NN, 1996). Od velike je važnosti priznavanje kineziterapeuta kao zanimanja u području zdravstva (kao ne zdravstveni djelatnik u zdravstvu), također važno je naglasiti kako je on već priznat u sustavu školstva, socijalne skrbi i prema novom prijedlogu zakona o sportu s djelovanjem u sportu. Samo oni s različitim pedagoškim sposobnostima, sposobnošću kritičke procjene vlastite obrazovne prakse, spremnošću da promijene i poboljšaju svoje ponašanje i sposobnošću njegovanja žive kulture na radnom mjestu mogu se osjećati zadovoljni svojim poslom (Ljubetić, Kostović-Vranješ, 2008). Očekivano je da će rezultati ovog istraživanja biti korisni za bolji, učinkovitiji i stručniji daljnji pristup u radu (kinezi)terapeuta te će im ukazati razinu vlastite pedagoške kompetentnosti. Provedeno je istraživanje na 24 (kinezi)terapeuta kako bi se ispitala njihova pedagoška (ne)sposobnost. Rezultati su pokazali da većina ispitanika/ca posjeduje potrebne pedagoške kompetencije, no ustanovljeno je da neki od ispitanika/ca osjećaju nesigurnost u kompetencije stečene višegodišnjim obrazovanjem.

motivacija, kompetencije, obrazovanje, poučavanje, planiranje, izazovi

nije evidentirano

engleski

Pedagogical competencies of (Kinesis)therapists

nije evidentirano

motivation, competences, education, teaching, planning, challenges

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30

23.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Kineziološki fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano