Pedagoške kompetencije (Kinezi)terapeuta (CROSBI ID 452482)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kaurić, Karla
Žnidarec Čučković, Ana
hrvatski
Pedagoške kompetencije (Kinezi)terapeuta
Pedagoška kompetentnost (kinezi)terapeuta od velike je važnosti za kvalitetu radnog procesa, kao i njegov ishod, pa joj se posvećuje sve veća pozornost, kako u znanstvenoj tako i u stručnoj zajednici. Pedagoški kompetentni (kinezi)terapeuti trebaju posjedovati specifična pedagoška znanja i sposobnosti, kao i osobine ličnosti potrebne za razvoj, izgradnju i unapređenje veza sa svojim korisnicima te kolegama i svim ostalim sudionicima procesa. Zanimanje „kineziterapeut“ definiran je u novom prijedlogu zakona o sportu s djelovanjem u sportu kao i razinama školovanja (NN, 1996). Od velike je važnosti priznavanje kineziterapeuta kao zanimanja u području zdravstva (kao ne zdravstveni djelatnik u zdravstvu), također važno je naglasiti kako je on već priznat u sustavu školstva, socijalne skrbi i prema novom prijedlogu zakona o sportu s djelovanjem u sportu. Samo oni s različitim pedagoškim sposobnostima, sposobnošću kritičke procjene vlastite obrazovne prakse, spremnošću da promijene i poboljšaju svoje ponašanje i sposobnošću njegovanja žive kulture na radnom mjestu mogu se osjećati zadovoljni svojim poslom (Ljubetić, Kostović-Vranješ, 2008). Očekivano je da će rezultati ovog istraživanja biti korisni za bolji, učinkovitiji i stručniji daljnji pristup u radu (kinezi)terapeuta te će im ukazati razinu vlastite pedagoške kompetentnosti. Provedeno je istraživanje na 24 (kinezi)terapeuta kako bi se ispitala njihova pedagoška (ne)sposobnost. Rezultati su pokazali da većina ispitanika/ca posjeduje potrebne pedagoške kompetencije, no ustanovljeno je da neki od ispitanika/ca osjećaju nesigurnost u kompetencije stečene višegodišnjim obrazovanjem.
motivacija, kompetencije, obrazovanje, poučavanje, planiranje, izazovi
nije evidentirano
engleski
Pedagogical competencies of (Kinesis)therapists
nije evidentirano
motivation, competences, education, teaching, planning, challenges
nije evidentirano
Podaci o izdanju
30
23.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Kineziološki fakultet u Zagrebu
Zagreb