Apeli i njihova važnost u oglašavanju (CROSBI ID 452458)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čerkezović, Ante
Genzić, Jasna
hrvatski
Apeli i njihova važnost u oglašavanju
Oglašivački apeli predstavljaju pojam koji ima ulogu da potiče impulse koji se koriste u oglasima s ciljem da aktivacije osjećaja i želja kod korisnika koji su stvorili svoju potrebu za uslugama i proizvodima koji se oglašavaju. Mediji danas imaju veliku ulogu pa stoga nastoje smisliti poruke koje će biti primijećene i koje će ostaviti dubok dojam u svijesti publike. Marketinški stručnjaci stoga koriste različite poruke koje su dostupne kroz razne oglase, filmove, serije, u raznim crtanim filmovima te koji imaju utjecaj na promjene u ponašanju i osjećaju kod gledatelja. Oglasima se stoga nije lako oduprijeti. Budućnost sa sobom donosi još veći broj poruka i oglašavanja jer je moć oglasa velika, kao i moć shvaćanja tih oglasa koja još dodatno treba jačati. Isto tako valja naglasiti kako bi poduzeća bila konkurentna ona moraju biti i inovativna te se moraju neprestano i brzo prilagođavati potrebama koje ispred njih stavlja suvremeno tržište, te oni moraju moći uspješno odgovoriti na sve izazove koji se pred njima nađu.
Oglašavanje, apeli prodaja
nije evidentirano
engleski
Appeals and their importance in advertising
nije evidentirano
Advertising, sales appeals
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
27.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb