Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje kreativnosti učenika mlađe školske dobi u nastavi matematike (CROSBI ID 452389)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kalaica, Iva Poticanje kreativnosti učenika mlađe školske dobi u nastavi matematike / Dubovicki, Snježana (mentor); Huljev, Antonija (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2022

Podaci o odgovornosti

Kalaica, Iva

Dubovicki, Snježana

Huljev, Antonija

hrvatski

Poticanje kreativnosti učenika mlađe školske dobi u nastavi matematike

Kreativnost je pojam koji sadrži različite definicije. Ključni pojam u kreativnosti je osobni rast i razvoj, kako pišu Dubovicki i Omićević (2016), kreativnost se smatra osobinom pojedinca koji se ispunjava do punog potencijala. Kreativnost je potrebna u svakodnevnom radu i u napretku. Osim u svakodnevnom životu, kreativnost je ključna u nastavi. Svaki nastavni predmet treba izvoditi kroz kreativne pristupe, kako učitelji, tako i učenici. Poticanje kreativnosti u svakom nastavnom predmetu pa tako i u nastavi Matematike, ključni je element za dobar osobni rast i razvoj svakog učenika. Međutim, nastava ne može biti kreativna ako učitelj ne potiče kreativnost i sve to je jedan „začarani krug“ koji vodi do uspješne nastave. Proučavanje literature koja govori o poticanju kreativnosti u nastavi Matematike i provedba istraživanja polazište je za pisanje ovog rada. Cilj rada otkriti je koje aktivnosti potiču kreativnost u nastavi Matematike kod učenika mlađe školske dobi. Istraživanje je provedeno strukturiranim intervjuom s 20 učenika četvrtih razreda mlađe školske dobi u OŠ Vladimira Nazora u Vinkovcima. Tako provedeno istraživanje otkriva da različite igre i aktivnosti koje potiču dodatan rad, pozitivno utječu na učeničku kreativnost i motiviranost za rad. Zato se ovim radom želi osvijestiti da kreativnost učitelja utječe na kreativnost učenika, učiti se može kroz zabavu, a takav pristup učenju posebno je pogodan za matematičke zadatke.

aktivnosti, nastava matematike, poticanje kreativnosti, učenici, učitelj

nije evidentirano

engleski

Encouraging the creativity of younger school-aged students in mathematics lessons

nije evidentirano

activities, encouraging creativity, students, teaching matematics, teacher.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

27.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija