Poticanje kreativnosti učenika mlađe školske dobi u nastavi matematike (CROSBI ID 452389)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kalaica, Iva
Dubovicki, Snježana
Huljev, Antonija
hrvatski
Poticanje kreativnosti učenika mlađe školske dobi u nastavi matematike
Kreativnost je pojam koji sadrži različite definicije. Ključni pojam u kreativnosti je osobni rast i razvoj, kako pišu Dubovicki i Omićević (2016), kreativnost se smatra osobinom pojedinca koji se ispunjava do punog potencijala. Kreativnost je potrebna u svakodnevnom radu i u napretku. Osim u svakodnevnom životu, kreativnost je ključna u nastavi. Svaki nastavni predmet treba izvoditi kroz kreativne pristupe, kako učitelji, tako i učenici. Poticanje kreativnosti u svakom nastavnom predmetu pa tako i u nastavi Matematike, ključni je element za dobar osobni rast i razvoj svakog učenika. Međutim, nastava ne može biti kreativna ako učitelj ne potiče kreativnost i sve to je jedan „začarani krug“ koji vodi do uspješne nastave. Proučavanje literature koja govori o poticanju kreativnosti u nastavi Matematike i provedba istraživanja polazište je za pisanje ovog rada. Cilj rada otkriti je koje aktivnosti potiču kreativnost u nastavi Matematike kod učenika mlađe školske dobi. Istraživanje je provedeno strukturiranim intervjuom s 20 učenika četvrtih razreda mlađe školske dobi u OŠ Vladimira Nazora u Vinkovcima. Tako provedeno istraživanje otkriva da različite igre i aktivnosti koje potiču dodatan rad, pozitivno utječu na učeničku kreativnost i motiviranost za rad. Zato se ovim radom želi osvijestiti da kreativnost učitelja utječe na kreativnost učenika, učiti se može kroz zabavu, a takav pristup učenju posebno je pogodan za matematičke zadatke.
aktivnosti, nastava matematike, poticanje kreativnosti, učenici, učitelj
nije evidentirano
engleski
Encouraging the creativity of younger school-aged students in mathematics lessons
nije evidentirano
activities, encouraging creativity, students, teaching matematics, teacher.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
27.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek