Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Potiču li društvene mreže kreativnost kod učenika primarnog obrazovanja? (CROSBI ID 452387)

Ocjenski rad | diplomski rad

Meštrović, Ivana Potiču li društvene mreže kreativnost kod učenika primarnog obrazovanja? / Dubovicki, Snježana (mentor); Huljev, Antonija (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2022

Podaci o odgovornosti

Meštrović, Ivana

Dubovicki, Snježana

Huljev, Antonija

hrvatski

Potiču li društvene mreže kreativnost kod učenika primarnog obrazovanja?

Osim mašte, u današnje vrijeme brojne su mogućnosti za izražavanje kreativnosti, a među njima su i društvene mreže. Društvene su mreže neizostavni dio naših života, kako za komunikaciju, tako i za praćenje informativnih, zabavnih, sportskih i edukativnih sadržaja. Nove tehnologije i raznovrsni mediji stvorili su potpuno drukčiji svijet za nove generacije. Mnoge društvene mreže, poput TikToka, Snapchata i YouTubea, pružaju korisnicima različite mogućnosti korištenja te je cilj ovoga rada ispitati i ustanoviti učestalost korištenja društvenih mreža (TikTok, Snapchat i YouTube), vrsta sadržaja na njima i njihovo kvalitetno i kreativno korištenje kod učenika primarnog obrazovanja. Istraživanjem se, također, nastoji steći širi uvid u roditeljsku informiranost o provođenju slobodnoga vremena sudionika istraživanja na društvenim mrežama. Istraživanje je provedeno anketiranjem u online obliku na uzorku od 97 učenika dviju osnovnih škola u Vukovarsko-srijemskoj županiji. Istraživanjem se ustanovilo koju društvenu mrežu učenici četvrtih i osmih razreda osnovne škole najčešće koriste i u koje svrhe. Osim toga, rad daje uvid i u to koje sadržaje pregledavaju, koliko vremena provode na pojedinoj društvenoj mreži te jesu li roditelji upućeni o tome što objavljuju i koliko vremena provode na navedenim društvenim mrežama. Također, ispitano je preko kojih uređaja učenici pristupaju društvenim mrežama. Rezultati istraživanja pokazuju da većina ispitanih učenika primarnog obrazovanja koriste navedene društvene mreže. Također, uočilo se kako dio učenika provodi mnogo vremena na društvenim mrežama te da postoje i oni učenici koji društvene mreže koriste kako bi nešto naučili ili vidjeli neke edukativne sadržaje. Prema njihovim se odgovorima najbolje može vidjeti da na društvene mreže odlaze ciljano, tražeći one sadržaje koje trebaju u nadograđivanju svojih ideja i hobija. Ono što je najbitnije jest to da se treba razvijati dječja mašta. To će se najbolje postići ako ih se izlaže edukativnim sadržajima koji će na njih ostaviti korisne tragove i u njima probuditi kreativnost.

društvene mreže, kreativnost, Snapchat, TikTok, učenici, YouTube.

nije evidentirano

engleski

Do social networks encourage creativity in primary education students?

nije evidentirano

creativity, Snapchat, social networks, students, TikTok, YouTube

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

27.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija