Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Online aktivnosti, e-učenje i roditeljska uloga kod osnovnoškolaca za vrijeme pandemije COVID -19 (CROSBI ID 314479)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Matković, Roberta ; Vejmelka, Lucija Online aktivnosti, e-učenje i roditeljska uloga kod osnovnoškolaca za vrijeme pandemije COVID -19 // Medijske studije, 13 (2022), 25; 3-26. doi: 10.20901/ms.13.25.1

Podaci o odgovornosti

Matković, Roberta ; Vejmelka, Lucija

hrvatski

Online aktivnosti, e-učenje i roditeljska uloga kod osnovnoškolaca za vrijeme pandemije COVID -19

Pandemija COVID-19 utjecala je na sve aspekte života potaknuvši ubrzanu i neplaniranu digitalizaciju, a značajna je promjena bila uvođenje učenja na daljinu u obrazovnom sustavu. Tijekom prosinca 2020., u vrijeme trajanja online nastave, provedeno je follow up online istraživanje putem anketnog upitnika. Svrha je rada istražiti navike korištenja interneta, sigurnost djece na internetu i dječju percepciju roditeljske uloge među učenicima sedmih i osmih razreda osnovne škole (N=210) Splitsko dalmatinske županije, prosječne dobi 13, 5 godina te utvrditi postoje li razlike u navedenim varijablama prema spolu te usporedba tih rezultata s prvim valom istraživanja provedenim 2017. godine (N=286, prosječna dob 13, 76). Očekivano, učenici procjenjuju da su na internetu tijekom pandemije boravili dulje nego prije pandemije (87 %) te kako roditelji znaju manje od njih o korištenju interneta (59 %). Istraživanjem je utvrđeno da je pandemija utjecala na veću percepciju uključenosti roditelja putem razgovora o korištenju interneta, roditeljskog informiranja o rizicima te zajedničkog korištenja interneta.

korištenje interneta ; osnovna škola ; sigurnosne postavke ; roditeljska uloga ; online nastava ; pandemija COVID-19

nije evidentirano

engleski

Online Activities, E-Learning and Parental Role in Primary School Students During Covid-19

nije evidentirano

Internet use ; primary school ; security settings ; parental role ; online class ; pandemic of COVID-19

nije evidentirano

Podaci o izdanju

13 (25)

2022.

3-26

objavljeno

1848-5030

10.20901/ms.13.25.1

Povezanost rada

Socijalne djelatnosti

Poveznice
Indeksiranost