Društveno odgovorno poslovanje u teoriji i praksi (CROSBI ID 452275)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kabiček, Mara
Vrdoljak Raguž, Ivona
hrvatski
Društveno odgovorno poslovanje u teoriji i praksi
Društveno odgovorno poslovanje bi trebalo biti implementirano u svakoj organizaciji koja dugoročno želi opstati na tržištu. To je koncept poslovanja u kojem organizacija svojim poslovanjem osim ostvarenja profita želi i pomoći potrebama lokalne zajednice u kojoj posluje. Organizacija koja je društveno odgovorna stvara imidž u društvu koji donosi pozitivne učinke na poslovanje. U radu se analizira društveno odgovorno poslovanje u teoriji i praksi, analiziraju se temeljne karakteristike DOP-a, povijesni razvoj u svijetu i hrvatskoj. Analizira se društveno odgovorno poslovanje u praksi na primjeru određenih organizacija. Opisana je važnost društveno odgovorno poslovanja u kriznim vremenima kao i na koji način to pomaže i društvu i organizaciji koja primjenjuje koncept društvene odgovornosti. Na kraju na temelju svega navedenog je donesen zaključak.
društveno odgovorno poslovanje ; društvo ; okoliš ; održivi razvoj
nije evidentirano
engleski
Corporate social responsibility in theory and practice
Corporate social responsibility should be implemented in every organization that wants to survive in the market in the long run. It is a business concept in which the organization, in addition to being profitable, wants to contribute to the needs of the local community in which it operates. A socially responsible organization creates an image in society that brings positive effects on business. The paper analyses socially responsible business in theory and practice, analyses the basic characteristics of CSR, historical development in the world and in Croatia. Socially responsible business in practice is analysed on the example of certain organizations. The importance of socially responsible business in times of crisis is described, as well as the way in which it helps the society and the organization that applies the concept of social responsibility. In the end, based on all the above, a conclusion was reached.
socially responsible business ; society ; environment ; sustainable development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
23
19.09.2022.
obranjeno
urn:nbn:hr:155:204394
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Dubrovniku
Dubrovnik