Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje konfliktima u teoriji i praksi (CROSBI ID 452274)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pandak, Dolores Upravljanje konfliktima u teoriji i praksi / Vrdoljak Raguž, Ivona (mentor); Dubrovnik, Sveučilište u Dubrovniku, . 2022

Podaci o odgovornosti

Pandak, Dolores

Vrdoljak Raguž, Ivona

hrvatski

Upravljanje konfliktima u teoriji i praksi

Ovim radom ukazuje se na važnost konflikata i način njihova rješavanja u organizacijama. Konflikti su učestala pojava u poslovnom okruženju i zbog toga proizlazi potreba da se pronađu načini za njihovo rješavanje. Cijeli rad fokusiran je na konflikte koji se događaju unutar organizacija. Temeljito su opisani uzroci nastajanja, proces konflikata, metode njihovog rješavanja, vremenski period, te posljedice koje mogu biti negativne i pozitivne. Konflikte možemo opisati kao neizbježnu pojavu kako privatnog tako i organizacijskog života, neizbježan, koristan pa čak i poželjan u djelotvornim mikro i makro poduzećima sve dok je pod kontrolom. Ljudske potrebe i interesi se razlikuju. Organizacijski konflikti nastaju zbog različitosti između pripadnika skupina i iz toga razloga intenzivno raste broj sukoba. Uspješno rješavanje sukoba je zapravo vještina koju svaki uspješni menadžer mora poznavati, način kako riješiti sukob i kako se ponašati u konfliktnim situacijama, vještina bez koje menadžer ne može uspjeti. U zadnjem djelu rada provedeno je istraživanje metodom studije slučaja kroz tri različite industrijske grane kojim se opisuju nastanci konflikta unutar organizacije, metode rješavanja te same posljedice koje proizlaze iz sukoba. Kao primjer istraživanja metodom studije slučaja istraživalo se upravljanje konfliktima unutar banke, upravljanje konfliktima unutar osiguravajućeg društva, te upravljanje konfliktima unutar hotela.

konflikt ; upravljanje konfliktima ; pojava konflikta ; uzroci konflikta ; posljedice konflikta

nije evidentirano

engleski

Managing conflicts in theory and practice

This paper points out the importance of conflicts and the way they are resolved in organizations. Conflicts are a frequent occurrence in the business environment, and because of this, there is a need to find ways to resolve them. The entire work is focused on conflicts that occur within organizations. The causes of emergence, the process of conflicts, the methods of solving them, the time period, and the consequences, which can be negative and positive, are thoroughly described. Conflicts can be described as an inevitable phenomenon of both private and organizational life, inevitable, useful and even desirable in effective micro and macro enterprises as long as it is under control. Human needs and interests differ. Organizational conflicts arise due to differences between members of groups, and for this reason the number of conflicts is increasing intensively. Successful conflict resolution is actually a skill that every successful manager must know, a way to resolve conflict and how to behave in conflict situations, a skill without which a manager cannot succeed. In the last part of the paper, research was conducted using the case study method through three different industrial branches, which describes the occurrence of conflicts within the organization, the methods of resolution, and the very consequences that arise from the conflict. As an example of research using the case study method, conflict management within a bank, conflict management within an insurance company, and conflict management within a hotel were investigated.

conflict ; conflict management ; occurrence of conflict ; causes of conflict ; consequences of conflict

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

19.09.2022.

obranjeno

urn:nbn:hr:155:892021

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Dubrovniku

Dubrovnik

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice