Proces strateškog upravljanja u hotelskim poduzećima u gradu Dubrovniku (CROSBI ID 452273)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vučković, Zrinka
Vrdoljak Raguž, Ivona
hrvatski
Proces strateškog upravljanja u hotelskim poduzećima u gradu Dubrovniku
Ovaj diplomski rad se temelji na proučavanju procesa strateškog upravljanja u hotelima u gradu Dubrovniku, te analiziraju visokokategoriziranih hotela ,odnosno usporedba načina provođenja strateškog upravljanja u hotelima od 5* - Hilton Imperial, 4* - Valamar, 3* -Maestral grupacija. Strateško upravljanje je kontinuirani proces koji traje neprestano u poduzeću. Menadžeri tijekom tog procesa započinju s analizom okoline, koja je posebice zadnjih godina turbulentna i nepredvidiva, obično se još naziva i skeniranje okoline, kako bi se identificirali strateški faktori – interni i eksterni. Zatim postavljaju organizacijska usmjerenja, formuliraju i implementiraju strategiju, te vrše kontrolu i evaluaciju postojeće strategije. Sve navedene etape prate i povratne veze. U radu je temeljito opisana svaka pojedina faza. U zadnjem dijelu rada provedeno je istraživanje metodom anketiranja vrhovnih menadžera u visokokategoriziranim hotelima.
proces strateškog upravljanja ; hoteli, okolina ; faze ; povratne veze
nije evidentirano
engleski
Strategic management process in hotel enterprises in the city of Dubrovnik
This thesis is based on the study of strategic management processes in hotels in the city of Dubrovnik, and analyzes highly categorized hotels, or comparison of strategic management in hotels of 5 * - Hilton Imperial, 4 * - Valamar, 3 * - Maestral Group. Strategic management is a continuous process that lasts constantly in the company. During this process, managers begin to analyze the environment, which has been particularly turbulent and unpredictable in recent years, also called environmental scanning, in order to identify strategic factors - internal and external. They then set organizational guidelines, formulate and implement the strategy, and monitor and evaluate the existing strategy. All these stages are accompanied by feedback. The paper thoroughly describes each phase. In the last part of the paper, a survey was conducted using the method of surveying top managers in highly categorized hotels.
strategic management process ; hotels ; environment ; phases ; feedback
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
19.09.2022.
obranjeno
urn:nbn:hr:155:857321
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Dubrovniku
Dubrovnik