Razvojno-marketinški plan turizma Opatijske rivijere (CROSBI ID 753606)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Boranić, Snježana ; Ivandić, Neven ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Klarić, Zoran ; Kušen, Eduard ; Marušić, Zrinka ; Telišman-Košuta, Neda ; Weber, Sanda
hrvatski
Razvojno-marketinški plan turizma Opatijske rivijere
Razvojno-marketinški plan turizma Opatijske rivijere odgovara na pitanje &#8211 ; kakoovo područje profilirati kao tržišno konkurentsku turističku destinaciju. Plan se odnosi na područje cijele Rivijere, dakle obuhvaća mikrolokacije: matulji, Opatija, Lovran i Mošćenička Draga. Sagledavajući sadašnju tržišnu poziciju Opatijske rivijere, osnovni ciljevi ovog dokumenta su: Definiranje vizije i osnovnih razvojnih ciljeva Opatijske rivijere kao turističke destinacije Definiranje strategije ostvarenja zacrtane vizije i Definiranje operativnih aktivnosti i prioriteta u ostvarivanju postavljene strategije (tržišno pozicioniranje, promocija, razvojni projekti, marketinške aktivnosti). U plan su transparentno ugrađeni svi bitni elementi turističke politike Opatijske rivijere kao pretpostavke za donošenje optimalnih razvojnih i poslovnih odluka na razini turističko-ugostiteljskih poduzeća i drugih ponuđača turističkih usluga. Planom se Opatijska rivijera pozicionira kao kvalitetna i prestižna 'riviera' destinacija, izvornih vrijednosti i autentičnog izgleda koja koristi svoje komparativne prednosti uz poštivanje načela održivog razvoja.
turizam; marketing; Opatijska rivijera; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Development marketing plan for Riviera of Opatija
nije evidentirano
tourism; marketing; Riviera of Opatija; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Institut za turizam
2002.
nije evidentirano
objavljeno