Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvojno-marketinški plan turizma Opatijske rivijere (CROSBI ID 753606)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Boranić, Snježana ; Ivandić, Neven ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Klarić, Zoran ; Kušen, Eduard ; Marušić, Zrinka ; Telišman-Košuta, Neda ; Weber, Sanda Razvojno-marketinški plan turizma Opatijske rivijere // Institut za turizam. 2002.

Podaci o odgovornosti

Boranić, Snježana ; Ivandić, Neven ; Hendija, Zvjezdana ; Horak, Siniša ; Klarić, Zoran ; Kušen, Eduard ; Marušić, Zrinka ; Telišman-Košuta, Neda ; Weber, Sanda

hrvatski

Razvojno-marketinški plan turizma Opatijske rivijere

Razvojno-marketinški plan turizma Opatijske rivijere odgovara na pitanje &#8211 ; kakoovo područje profilirati kao tržišno konkurentsku turističku destinaciju. Plan se odnosi na područje cijele Rivijere, dakle obuhvaća mikrolokacije: matulji, Opatija, Lovran i Mošćenička Draga. Sagledavajući sadašnju tržišnu poziciju Opatijske rivijere, osnovni ciljevi ovog dokumenta su: Definiranje vizije i osnovnih razvojnih ciljeva Opatijske rivijere kao turističke destinacije Definiranje strategije ostvarenja zacrtane vizije i Definiranje operativnih aktivnosti i prioriteta u ostvarivanju postavljene strategije (tržišno pozicioniranje, promocija, razvojni projekti, marketinške aktivnosti). U plan su transparentno ugrađeni svi bitni elementi turističke politike Opatijske rivijere kao pretpostavke za donošenje optimalnih razvojnih i poslovnih odluka na razini turističko-ugostiteljskih poduzeća i drugih ponuđača turističkih usluga. Planom se Opatijska rivijera pozicionira kao kvalitetna i prestižna 'riviera' destinacija, izvornih vrijednosti i autentičnog izgleda koja koristi svoje komparativne prednosti uz poštivanje načela održivog razvoja.

turizam; marketing; Opatijska rivijera; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Development marketing plan for Riviera of Opatija

nije evidentirano

tourism; marketing; Riviera of Opatija; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Institut za turizam

2002.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija