Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Varaždin &#8211 ; vizija turističke destinacije (CROSBI ID 753604)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Tomljenović, Renata ; Kušen, Eduard ; Weber, Sanda ; Hendija, Zvjezdana ; Telišman-Košuta, Neda Varaždin &#8211 ; vizija turističke destinacije // Institut za turizam. 2002.

Podaci o odgovornosti

Tomljenović, Renata ; Kušen, Eduard ; Weber, Sanda ; Hendija, Zvjezdana ; Telišman-Košuta, Neda

hrvatski

Varaždin &#8211 ; vizija turističke destinacije

Grad Varaždin već se ističe, u hrvatskom turističkom okruženju, kao uspješna kontinentalna destinacija čija ga barokna jezgra i kulturna tradicija predispozira za razvoj urbanog kulturnog turizma. Varaždin je bio popularna destinacija prije domovinskog rata kada je 1989. ostvario 70 tisuća noćenja te je bio, poslije Zagreba, vodeća kontinentalna destinacija Hrvatske. Slijedeći pad turističke aktivnosti tijekom ratnih godina Varaždin je uspio povratiti dio svoje potražnje pa je tako 2001. ugostio 15, 5 tisuća gostiju koji su ostvarili 32 tisuće noćenja. Međutim, turističkim djelatnicima jasno je da se priroda potražnje promijenila tijekom prošle dekade te, da bi se postigao njegov održiv razvoj kojim se postižu optimalni (željeni) ekonomski učinci, njegovom je razvoju potrebno pristupiti planski i strateški.

turistička destinacija; vizija; Varaždin; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Varaždin &#8211 ; a vision of tourist destination

nije evidentirano

tourist destination; vision; Varaždin; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Institut za turizam

2002.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija