Varaždin &#8211 ; vizija turističke destinacije (CROSBI ID 753604)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Tomljenović, Renata ; Kušen, Eduard ; Weber, Sanda ; Hendija, Zvjezdana ; Telišman-Košuta, Neda
hrvatski
Varaždin &#8211 ; vizija turističke destinacije
Grad Varaždin već se ističe, u hrvatskom turističkom okruženju, kao uspješna kontinentalna destinacija čija ga barokna jezgra i kulturna tradicija predispozira za razvoj urbanog kulturnog turizma. Varaždin je bio popularna destinacija prije domovinskog rata kada je 1989. ostvario 70 tisuća noćenja te je bio, poslije Zagreba, vodeća kontinentalna destinacija Hrvatske. Slijedeći pad turističke aktivnosti tijekom ratnih godina Varaždin je uspio povratiti dio svoje potražnje pa je tako 2001. ugostio 15, 5 tisuća gostiju koji su ostvarili 32 tisuće noćenja. Međutim, turističkim djelatnicima jasno je da se priroda potražnje promijenila tijekom prošle dekade te, da bi se postigao njegov održiv razvoj kojim se postižu optimalni (željeni) ekonomski učinci, njegovom je razvoju potrebno pristupiti planski i strateški.
turistička destinacija; vizija; Varaždin; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Varaždin &#8211 ; a vision of tourist destination
nije evidentirano
tourist destination; vision; Varaždin; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Institut za turizam
2002.
nije evidentirano
objavljeno