Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika (CROSBI ID 452229)

Ocjenski rad | diplomski rad

Zorić, Nikol Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika / Cvikić, Lidija ; Mikulec, Alenka (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Zorić, Nikol

Cvikić, Lidija ; Mikulec, Alenka

hrvatski

Primjerenost školskih udžbenika za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika

Učenje jezika je ključan dio intelektualnog sazrijevanja i općenito socijalizacije čovjeka. Određeno je kroz brojne komponente, među kojima su najznačajnije motivacija, kognicija i emocije. U suvremenim programima načina održavanja nastave od učenika se zahtijeva aktivna uloga te je zbog toga važan element uspješnog učenja kvalitetno poučavanje. Međutim, praksa pokazuje kako učiteljima u radu s učenicima ono može biti veliki izazov. Još veći izazov predstavlja rad s inojezičnim učenicima koji se prema važećoj hrvatskoj pravnoj regulativi dijele na djecu državljane Republike Hrvatske koja se vraćaju iz inozemstva, djecu koja su članovi obitelji država članica Europske unije, djecu stranaca s pravom boravka ili prebivališta u Republici Hrvatskoj i djecu pripadnike nacionalnih manjina. S obzirom na to da za njih učenje hrvatskoga jezika predstavlja posebne napore, učiteljima je glavni izazov kako da probude njihov interes za učenje jezika, pronađu prikladne metode za poučavanje inojezičnih učenika te naposljetku ostvare ciljeve i planirane ishode učenja. Nadalje, važno sredstvo učenja jezika predstavljaju udžbenici iz pojedinih nastavnih predmeta te njihova primjerenost za poučavanje inojezičnih učenika hrvatskoga jezika.

inojezični učenici, jezik, školski udžbenici, hrvatski kao ini jezik

nije evidentirano

engleski

Suitability of school textbooks for teaching foreign language students of the Croatian language

nije evidentirano

non-native speakers, language, textbooks, Croatian language as non-native

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

12.07.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Filologija