Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i kompetencije trenera Univerzalne sportske škole iz roditeljske perspektive (CROSBI ID 452208)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grubišić, Marijan Uloga i kompetencije trenera Univerzalne sportske škole iz roditeljske perspektive / Žnidarec Čučković, Ana (mentor); Zagreb, Kineziološki fakultet u Zagrebu, . 2022

Podaci o odgovornosti

Grubišić, Marijan

Žnidarec Čučković, Ana

hrvatski

Uloga i kompetencije trenera Univerzalne sportske škole iz roditeljske perspektive

Djeca od najranije dobi za pravilan psihofizički razvoj trebaju imati zadovoljene temeljne ljudske potrebe, među kojima se potreba za kretanjem navodi kao jedna od najvažnijih. (Findak, Delija, 2001).. Izrazito je važno osigurati djeci dovoljan broj motoričkih podražaja koji su u funkciji maksimalne transformacije sposobnosti jer se propuštene prilike u toj dobi u kasnijim životnim razdobljima teško nadoknađuju. Tjelesno vježbanje od najranije dobi ima niz dobrobiti za djetetov razvoj (Berčić i Đonlić, 2009). Glavni ciljevi tjelesnog vježbanja su poticanje skladnog tjelesnog razvoja, uspješno vladanje motorikom, razvoj osjetilnosti i očuvanje djetetova zdravlja. Upravo se iz tih razloga mnoga djeca se uključuju u program univerzalne sportske škole čiji je program namijenjen djeci predškolske dobi od 4. do 7. godine. U ispunjavanju ovih ciljeva treneri zasigurno imaju središnju ulogu. Osim svoje temeljne uloge, a to je promicanje sudjelovanja u sportu i tjelesnoj aktivnosti poboljšanje učinka sportaša i timova, treneri doprinose razvoju sportaša kao ljudi, stvaranju kohezivnih timova i izgradnji zajednica sa zajedničkim interesom. Primarna misija trenera je pomoći sudionicima u sportu da se razviju ne samo kao sportaši, već i kao ljudi. Kako bi ispunio taj cilj, treneru su potrebne funkcionalne kompetencije i kompetencije vezane uz zadatke koje su potkrijepljene znanjem, promišljanjem i iskustvom. Cilj ovog znanstvenog rada bio je odrediti koje su kompetencije trenera uočljive od strane roditelja, a potrebne i važne u radu s djecom te koje to nisu. Rezultatima je utvrđeno kako roditelji prepoznaju važnost uloge trenera i njegovih kompetencija u radu sa djecom te kao najvažnije kompetencije ističu kompetencije iz kategorije „Izgradnja odnosa“.

Univerzalna sportska škola, kompetencije, trener

nije evidentirano

engleski

The role and competencies of the coach of the Universal Sports School from the perspective of parents

nije evidentirano

Universal sports school, competencies, coach

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

23.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Kineziološki fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano