Kuroi Yuki: Razvoj atmosferskog psihološkog horora u Unity okruženju (CROSBI ID 452164)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Šeparović, Marko
Orehovački, Tihomir
hrvatski
Kuroi Yuki: Razvoj atmosferskog psihološkog horora u Unity okruženju
Cilj ovog diplomskog rada je prikaz, objašnjenje i opis procesa izrade i implementacije elemenata u atmosferskoj psihološkoj horor igrici Kuroi Yuki. Prikazani su svi elementi korišteni pri razvoju ove igrice te su objašnjene sve skripte i komponente povezane s funkcionalnosti i izgledom igrice. Objašnjen je način na koji su teme i atmosfera/ambient u igrici ovakvog žanra pojačani i zaključen je optimalan način za učiniti isto. U Kuroi Yuki postoje unikatni elementi kao Mind's Eye sposobnost gledanja u alternativnu dimenziju i rijetko viđen način napadanja od neprijatelja Smoldering Gazer koji uključuje povlačenje kamere od igrača prema neprijateljevom oku. Način na koji je napravljen Crni Snijeg je objašnjen te su dodatno opisani sustav čestica, naknadna obrada, animacije, UI elementi, skripte s kojima utječemo na elemente u igrici, pokretanje igrača, i tako dalje. Čitatelji ovog rada će na kraju rada naučiti puno stvari o razvijanju trodimenzionalnih igrica iz perspektive prvog lica i unaprijedit će svoje znanje o razvijanju atmosferske psihološke horor igrice.
Unity ; C# ; horor ; videoigra ; programiranje ; razvoj videoigara
nije evidentirano
engleski
Kuroi Yuki: Development of atmospheric psychological horror in the Unity environment
nije evidentirano
Unity ; C# ; horror ; videogame ; programming ; game development
nije evidentirano
Podaci o izdanju
88
22.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula