INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU FRANCK D.D. (CROSBI ID 452163)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
aNTONIĆ, vEDRAN
Genzić, Jasna
hrvatski
INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU FRANCK D.D.
Zbog sveprisutnosti koju mediji i društvene mreže danas imaju, najvažnije je odabrati pravi način oglašavanja svojih usluga i proizvoda. Tu na djelovanje dolazi integrirana marketinška komunikacija, koja uz odabir i kombiniranje svojih komunikacijskih kanala predstavlja poduzeće, instituciju ili pojedinca, odnosno proizvod ili uslugu koja je predmet oglašavanja njegovim potrošačima i potencijalnim kupcima.
INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA, SWOT ANALIZA, FRANCK
nije evidentirano
engleski
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON THE EXAMPLE OF FRANCK D.D.
nije evidentirano
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION, SWOT ANALYSIS, FRANCK
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
30.06.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Libertas međunarodno sveučilište
Zagreb