Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU FRANCK D.D. (CROSBI ID 452163)

Ocjenski rad | diplomski rad

aNTONIĆ, vEDRAN INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU FRANCK D.D. / Genzić, Jasna (mentor); Zagreb, Libertas međunarodno sveučilište, . 2022

Podaci o odgovornosti

aNTONIĆ, vEDRAN

Genzić, Jasna

hrvatski

INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU FRANCK D.D.

Zbog sveprisutnosti koju mediji i društvene mreže danas imaju, najvažnije je odabrati pravi način oglašavanja svojih usluga i proizvoda. Tu na djelovanje dolazi integrirana marketinška komunikacija, koja uz odabir i kombiniranje svojih komunikacijskih kanala predstavlja poduzeće, instituciju ili pojedinca, odnosno proizvod ili uslugu koja je predmet oglašavanja njegovim potrošačima i potencijalnim kupcima.

INTEGRIRANA MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA, SWOT ANALIZA, FRANCK

nije evidentirano

engleski

INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON THE EXAMPLE OF FRANCK D.D.

nije evidentirano

INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION, SWOT ANALYSIS, FRANCK

nije evidentirano

Podaci o izdanju

67

30.06.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Libertas međunarodno sveučilište

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija