Primjena raspravljačkih metoda u nastavi Hrvatskoga jezika od 1. do 4. razreda (CROSBI ID 452150)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mikačić, Marijana
Odža, Ivana
hrvatski
Primjena raspravljačkih metoda u nastavi Hrvatskoga jezika od 1. do 4. razreda
Hrvatski jezik najvažniji je predmet u učenju i podučavanju. Cijela komunikacija provodi se upravo na materinskome jeziku. Uz roditelje, upravo učitelji imaju najvažniju ulogu pri poticanju komunikacije među učenicima. Učitelji moraju koristiti metode koje će potaknuti učenike da razvijaju svoje potencijale. Postupno, uporabom različitih metoda, učitelj treba buditi kreativnost učenika, poticati ih na komunikaciju te na oblikovanje i izražavanje vlastitog mišljenja. Razvijanjem komunikacijskih kompetencija poučava se učenike kako koristiti jezična znanja u stvarnoj komunikaciji. Zbog toga se učenike treba izlagati govornim situacijama kako bi primijenili naučeno znanje. Upravo je to podloga izražavanja vlastitog mišljenja kako bi se uz poticaj učitelja razvilo kritičko mišljenje. Ono podrazumijeva otkrivanje i rješavanje problema putem kritičkog promišljanja, sučeljavanja s tuđim mišljenjima kako bi se donijela utemeljena odluka. U radu se nude četiri prijedloga raspravljačkih metoda koja se mogu koristiti u praktičnoj provedbi od 1. do 4. razreda u svim predmetnim područjima Hrvatskoga jezika s ciljem poticanja kritičkoga mišljenja.
rasprava, kreativnost, komunikacija, nastava Hrvatskoga jezika, kritičko mišljenje.
nije evidentirano
engleski
Application of discussion methods in Croatian language in classroom teaching
nije evidentirano
discussion, creativity, communication, course of Croatian language, critical thinking
nije evidentirano
Podaci o izdanju
46
13.07.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Splitu
Split