Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika drugoga i sedmoga razreda osnovne škole (CROSBI ID 452138)

Ocjenski rad | diplomski rad

Cvitkušić, Rahela Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika drugoga i sedmoga razreda osnovne škole / Varošanec-Škarić, Gordana (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2022

Podaci o odgovornosti

Cvitkušić, Rahela

Varošanec-Škarić, Gordana

hrvatski

Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika drugoga i sedmoga razreda osnovne škole

Diplomski rad pod nazivom „Usporedna analiza online nastave Hrvatskoga jezika drugoga i sedmoga razreda osnovne škole“ obuhvaća teorijsko- konceptualni, ali i glavni, metodološki dio rada koji se sastoji od 3 glavna dijela. Prvi je dio analiza govorne izvedbe dviju učiteljica nastave Hrvatskoga jezika drugoga razreda i triju nastavnica sedmoga razreda putem videolekcija dostupnih na stranicama „Škola za život/Škola na Trećem“ s ciljem uočavanja sličnih ili različitih karakteristika u prenošenju znanja te nastavničkim metodama poučavanja. Također, cilj je bio utvrditi fonetski status pojedine učiteljice/nastavnice. Utvrđeno je da ne postoje bitne i velike razlike u govornoj izvedbi različitih učiteljica i nastavnica. Putem anketnog se upitnika, na uzorku koji je obuhvatio 24 učenika sedmoga razreda, nastojalo ispitati zadovoljstvo i stav o online nastavi (što bi promijenili, a što im se prilikom takvog načina izvođenja sviđa). Učenici lakše prate nastavu uživo, lakše se koncentriraju te manje uče izvan nastave, dok im se online nastava sviđa zbog rada od kuće i mogućnosti vraćanja na lekcije i ponavljanja gradiva. Na kraju rada predložen je ogledni primjer za sat Hrvatskoga jezika koji bi potencijalno ispunio ciljeve prema Kurikulumu i nakon kojega bi učenici drugoga razreda ostvarili zadane ishode.

online nastava ; učitelji ; hrvatski jezik ; fonetski status ; govorna izvedba

nije evidentirano

engleski

Comparative analysis of online teaching of Croatian language in the second and seventh grade of primary school

nije evidentirano

online teaching ; teachers ; Croatian language ; phonetic status ; speech performance

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

19.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija