Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razvoj ambalaže kozmetičkih proizvoda (CROSBI ID 452101)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jančevec, Mirna Razvoj ambalaže kozmetičkih proizvoda / Hajdek, Krunoslav (mentor); Koprivnica, Sveučilište Sjever, . 2022

Podaci o odgovornosti

Jančevec, Mirna

Hajdek, Krunoslav

hrvatski

Razvoj ambalaže kozmetičkih proizvoda

U današnje vrijeme ambalaža je vrlo važna sastavnica u prodaji i nalazi se svugdje oko nas. Bez ambalaže zapravo ne možemo ni zamisliti neki proizvod jer on mora biti u nešto upakiran. Ambalaža nije samo ono nešto u što se upakira proizvod, danas ona zapravo prezentira svaki proizvod potrošačima i tako ostvaruje neku poveznicu s njima. U ovom diplomskom radu govori se upravo o tome kako ambalaža kozmetičkih proizvoda utječe na potrošače, te će se obraditi neke osnovne funkcije i podjela ambalaže. Danas je kozmetika puno više raširena nego nekada, postoji jako puno kozmetičkih tvrtki koje se bore međusobno na tržištu pa se tako natječu i kada je ambalaža u pitanju. Ona mora biti atraktivna, praktična ali i vrlo kvalitetna kako bi sačuvala proizvod. Ona zapravo predstavlja proizvod i čini ga prepoznatljivim među stotinama drugih sličnih proizvoda. U diplomskom radu provedeno je i istraživanje uz pomoć ankete s ciljem dobivanja povratnih informacija te dobivanja odgovora na postavljena pitanja od strane potrošača.

ambalaža ; potrošači ; kozmetičke tvrtke ; kozmetički proizvodi

nije evidentirano

engleski

Development of cosmetic product packaging

nije evidentirano

packaging ; consumers ; cosmetic companies ; cosmetic products

nije evidentirano

Podaci o izdanju

68

21.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište Sjever

Koprivnica

Povezanost rada

Grafička tehnologija