Razvoj ambalaže kozmetičkih proizvoda (CROSBI ID 452101)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jančevec, Mirna
Hajdek, Krunoslav
hrvatski
Razvoj ambalaže kozmetičkih proizvoda
U današnje vrijeme ambalaža je vrlo važna sastavnica u prodaji i nalazi se svugdje oko nas. Bez ambalaže zapravo ne možemo ni zamisliti neki proizvod jer on mora biti u nešto upakiran. Ambalaža nije samo ono nešto u što se upakira proizvod, danas ona zapravo prezentira svaki proizvod potrošačima i tako ostvaruje neku poveznicu s njima. U ovom diplomskom radu govori se upravo o tome kako ambalaža kozmetičkih proizvoda utječe na potrošače, te će se obraditi neke osnovne funkcije i podjela ambalaže. Danas je kozmetika puno više raširena nego nekada, postoji jako puno kozmetičkih tvrtki koje se bore međusobno na tržištu pa se tako natječu i kada je ambalaža u pitanju. Ona mora biti atraktivna, praktična ali i vrlo kvalitetna kako bi sačuvala proizvod. Ona zapravo predstavlja proizvod i čini ga prepoznatljivim među stotinama drugih sličnih proizvoda. U diplomskom radu provedeno je i istraživanje uz pomoć ankete s ciljem dobivanja povratnih informacija te dobivanja odgovora na postavljena pitanja od strane potrošača.
ambalaža ; potrošači ; kozmetičke tvrtke ; kozmetički proizvodi
nije evidentirano
engleski
Development of cosmetic product packaging
nije evidentirano
packaging ; consumers ; cosmetic companies ; cosmetic products
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68
21.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Koprivnica