Utjecaj retro ambalaže na prodaju proizvoda (CROSBI ID 452100)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ferenčić, Lucija
Hajdek, Krunoslav
hrvatski
Utjecaj retro ambalaže na prodaju proizvoda
Ambalaža prati ljudski rod kroz njegovu zanimljivu i dinamičnu povijest. Nastala je iz najosnovnije potrebe a to je da čuva hranu koja bi se kasnije mogla upotrijebiti. Sa razvojem trgovine ambalaža je dobila i sve važnu ulogu prodaje proizvoda. Može se reći da u ambalažu spadaju razne posude koje su različitih veličina, napravljene od materijala u koje se roba pakira, skladišti, prodaje i transportira. Ambalaža je važan dio marketinga jer dolazi do prepoznavanja brenda i prodaje. Putem ambalaže dolazi do komunikacije s potrošačima i prepoznavanje proizvoda. Cilj ovog rada je objasniti što je ambalaža općenito, koje su njezine vrste i glavne funkcije te što je retro ambalaža. Objasnit će se kako retro ambalaža djeluje na potrošača i kakav je utjecaj retro ambalaže na prodaju samih proizvoda. Istraživanje se provelo putem anketnog upitnika koji je podijeljen na stranici Facebooka-a.
ambalaža ; retro ambalaža ; potrošač ; marketing ; tržište
nije evidentirano
engleski
The impact of retro packaging on product sales
nije evidentirano
packaging ; retro packaging ; consumer ; marketing ; market
nije evidentirano
Podaci o izdanju
71
21.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Sjever
Koprivnica