Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje višejezičnosti u dječjem vrtiću s hrvatskim kao drugim ili stranim jezikom (CROSBI ID 452097)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Meguire, Tess Katarina Poticanje višejezičnosti u dječjem vrtiću s hrvatskim kao drugim ili stranim jezikom / Cvikić, Lidija (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Meguire, Tess Katarina

Cvikić, Lidija

hrvatski

Poticanje višejezičnosti u dječjem vrtiću s hrvatskim kao drugim ili stranim jezikom

U ovom završnom radu bit će pobliže objašnjen pojam materinskog jezika, pojam dvojezičnosti te nekoliko različitih vrsta usvajanja dvaju jezika kao što su dvojezičnost kao prvi jezik, dvojezično usvajanje prvoga jezika, dva prva jezika ili dvojezično usvajanje prvih jezika. Isto tako, rad donosi objašnjenje razlika između drugog i stranog jezika te pojam višejezičnosti, kao i njezine važnosti i dobrobiti za dječji razvoj. Bit će objašnjen način i redoslijed usvajanja drugog jezika u ranoj i predškolskoj dobi, objašnjena uloga dobi za ovladavanje jezikom te koji sve čimbenici utječu na ovladavanje prvim i drugim jezikom. Uz to, bit će predstavljeni jezik i jezične djelatnosti iz Kurikuluma ranog i predškolskoga odgoja i obrazovanja te važnost fleksibilnosti i obostrane komunikacije roditelja i odgajatelja za što uspješnije djetetovo savladavanje odgojno-obrazovnih programa. Središnji dio rada odnosi se na nacionalne manjine i manjinske jezike te organizaciju odgojno-obrazovnih aktivnosti/programa za djecu nacionalnih manjina. U ovom dijelu su navedeni primjeri dječjih vrtića u kojima se provode dvojezični programi za djecu pripadnike nacionalne manjine.

materinski jezik, dvojezičnost, predškolska odgojno-obrazovna ustanova, nacionalne manjine

nije evidentirano

engleski

Encouraging multilingualism in kindergarten s Croatian as a second or foreign language

nije evidentirano

mother tongue, bilingualism, preschool educational institution, national minorities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

32

16.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Filologija