Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Enogastronomski animacijski programi Dvorca Trakošćan - model unapređenja Turističke ponude Varaždina (CROSBI ID 314066)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Ivančić, Ivana ; Mikinac, Krešimir ; Čuček, Maja Enogastronomski animacijski programi Dvorca Trakošćan - model unapređenja Turističke ponude Varaždina // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 10 (2022), 1; 185-199. doi: 10.31784/zvr.10.1.11

Podaci o odgovornosti

Ivančić, Ivana ; Mikinac, Krešimir ; Čuček, Maja

hrvatski

Enogastronomski animacijski programi Dvorca Trakošćan - model unapređenja Turističke ponude Varaždina

Suvremeni trendovi turističkih kretanja nameću potrebu konstantnog inoviranja turističke ponude i stvaranja dodatne vrijednosti. Primarni fokus svih turističkih sadržaja mora biti na zadovoljenju potreba i motiva turista te ispunjenu želje za dodatnim doživljajem. Zbog mogućnosti brze prilagodbe i raznovrsnosti upravo animacijski programi predstavljaju idealno rješenje u stvaranju takvih turističkih sadržaja. Suvremeni turisti u potrazi za kvalitetnim sadržajima, a motivirani kulturom, povijesnom baštinom, enogastonomijom, lokalnim življenjem, stapanjem sa zajednicom, predstavljaju izazov u kreiranju turističke ponude. U cilju obogaćivanja turističke ponude Varaždina i dodatne valorizacije postojećih turističkih sadržaja osmišljeno je istraživanje kojem je fokus definirati vrste animacijskih programa koji u najvećem opsegu mogu doprinijeti unapređenju postojeće turističke ponude. U tu svrhu, kao model istraživanja, korišten je primjer dvorca Trakošćan te se kroz ispitivanje lokalnog stanovništva, ujedno i posjetitelja dvorca, istražilo koje vrste animacijskih programa bi bilo najoptimalnije implementirati u turističku ponudu. Prema rezultatima istraživanja, velika većina ispitanika složna je u razmišljanju kako treba povećati broj i vrstu animacijskih programa dvorca Trakošćan, a najveći interes ispitanici su pokazali za animacijske programe sa enogastronomskim sadržajima. Današnje promjene na turističkom tržištu nisu iznimka već pravilo i jedini način uspješnog savladavanja svih izazova je praćenje trendova i osluškivanje želja i potreba turista. Enogastronomski sadržaji u turističkoj ponudi novi su trend koji je neophodno uključivati u sve segmente turističke ponude pa tako i u animacijske programe, budući da je u krajnji cilj destinaciju učiniti turistima privlačnijom i konkurentnijom

animacijski programi ; enogastronomija ; turistička ponuda ; dvorac Trakošćan

nije evidentirano

engleski

Enogastronomic animation programs of Trakošćan castle - model for improving the tourist offer of Varaždin

nije evidentirano

animation programs ; enogastronomy ; tourist offer ; Trakošćan Castel

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

2022.

185-199

objavljeno

1848-1299

1849-1723

10.31784/zvr.10.1.11

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice