KOMPARATIVNA ANALIZA PREDŠKOLSKIH GLAZBENIH PROGRAMA U HRVATSKOJ I INOZEMSTVU (CROSBI ID 451801)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Kasić, Barbara
Matoš, Nikolina ; Lončar, Ines
hrvatski
KOMPARATIVNA ANALIZA PREDŠKOLSKIH GLAZBENIH PROGRAMA U HRVATSKOJ I INOZEMSTVU
Cilj je ovoga diplomskog rada usporedba predškolskih glazbenih programa u Hrvatskoj i susjednim državama: Sloveniji i Bosni i Hercegovini. U početku rada opisane su opće odrednice predškolskoga glazbenog odgoja i obrazovanja poput prednosti učenja glazbe u ranoj dobi, formalni i neformalni glazbeni odgoj i obrazovanje, nastavna područja predškolskoga glazbenog odgoja i obrazovanja te kompetencije odgojitelja i glazbenih pedagoga. Zatim slijedi analiza programa predškolskoga glazbenog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj, Republici Sloveniji i Federaciji Bosni i Hercegovini. Usporedba je izvršena prema sljedećim kriterijima: zakonskoj propisanosti formalnog glazbenog odgoja, sadržajima, ishodima, ciljevima učenja i poučavanja u formalnom i neformalnom obliku, dostupnosti predškolskog glazbenog odgoja te odnosu glazbenoga odgoja i ostalih aspekata predškolskoga odgoja.
formalni glazbeni odgoj, glazbena igraonica, glazbeni vrtić, nastavna područja, neformalni glazbeni odgoj, predškolski glazbeni odgoj
nije evidentirano
engleski
COMPARATIVE ANALYSIS OF PRESCHOOL MUSIC PROGRAMS IN CROATIA AND ABROAD
nije evidentirano
formal music education, music playroom, music kindergarten, teaching areas, informal music education, preschool music education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
18.02.2022.
obranjeno
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:116:839074
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Muzička akademija
Zagreb