Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže (CROSBI ID 451797)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Brkljačić, Leona
Dunković, Dario
hrvatski
Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže
U diplomskom radu obrađene su metode formiranja cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže. Kroz teorijski okvir maloprodajnih cijena definiraju se metode formiranja maloprodajnih cijena, cjenovno pozicioniranje te važnost i uloga maloprodajnih cijena. Kako bi maloprodavači ostvarili što bolji poslovni rezultat, fokus menadžmenta mora biti na cjenovnim strategijama i na metodama formiranja maloprodajnih cijena jer je cijena jedina komponenta u marketinškom miksu koja donosi prihod. Provedbom intervjua s menadžmentom prikupljeni su rezultati koji prikazuju kako cjenovne strategije te odabir metode formiranja maloprodajnih cijena imaju velik utjecaj na rezultat poslovanja. Nadalje, rezultati intervjua ukazuju kako se prodavaonice koje kontinuirano ulažu u opremljenost prodavaonice, edukaciju zaposlenika te u tehnološki napredak smatraju glavnim konkurentima na tržištu.
maloprodavač ; formiranje cijena ; maloprodajna mreža ; prodavaonica
Studij Menadžment i marketing maloprodaje
engleski
Pricing on a business case of retail network
nije evidentirano
retailer ; pricing ; retail network ; store
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
15.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb