Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže (CROSBI ID 451797)

Ocjenski rad | diplomski rad

Brkljačić, Leona Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Brkljačić, Leona

Dunković, Dario

hrvatski

Formiranje cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže

U diplomskom radu obrađene su metode formiranja cijena na poslovnom primjeru maloprodajne mreže. Kroz teorijski okvir maloprodajnih cijena definiraju se metode formiranja maloprodajnih cijena, cjenovno pozicioniranje te važnost i uloga maloprodajnih cijena. Kako bi maloprodavači ostvarili što bolji poslovni rezultat, fokus menadžmenta mora biti na cjenovnim strategijama i na metodama formiranja maloprodajnih cijena jer je cijena jedina komponenta u marketinškom miksu koja donosi prihod. Provedbom intervjua s menadžmentom prikupljeni su rezultati koji prikazuju kako cjenovne strategije te odabir metode formiranja maloprodajnih cijena imaju velik utjecaj na rezultat poslovanja. Nadalje, rezultati intervjua ukazuju kako se prodavaonice koje kontinuirano ulažu u opremljenost prodavaonice, edukaciju zaposlenika te u tehnološki napredak smatraju glavnim konkurentima na tržištu.

maloprodavač ; formiranje cijena ; maloprodajna mreža ; prodavaonica

Studij Menadžment i marketing maloprodaje

engleski

Pricing on a business case of retail network

nije evidentirano

retailer ; pricing ; retail network ; store

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

15.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija