Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Formiranje cijena u fizičkoj i online prodavaonici (CROSBI ID 451796)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bataković, Marijana Formiranje cijena u fizičkoj i online prodavaonici / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Bataković, Marijana

Dunković, Dario

hrvatski

Formiranje cijena u fizičkoj i online prodavaonici

U ovom diplomskom radu objašnjeno je na koji način se formiraju cijene u maloprodaji, te koje razine maloprodajnih cijena i metode formiranja cijena postoje. Proces formiranja cijena zauzima ključno mjesto u trgovini i marketingu jer se prema cijeni određuje vrijednost robe, ostvaruju prihodi i profitabilnost poduzeća. Problem je kako formirati maloprodajne cijene u uvjetima sve veće tržišne koncentracije i konkurencije jer je sve veći pritisak na maržu i raznolikost ponude. Prodaja putem interneta je značajni oblik maloprodaje. Trošak prodaje za trgovca može biti manji u odnosu na prodaju u fizičkoj prodavaonici. Internetskom maloprodajom roba se može ponuditi krajnjim kupcima bilo gdje u svijetu tako da postoji prostor za varijabilnost cijena ovisno o tržištu. Treba ozbiljno shvatiti inoviranje u cjenovnim promocijama. Fizička prodavaonica može biti isplativa investicija ako se kupcima pruži novi, drugačiji doživljaj u kombinaciji s novim tehnološkim trendovima. Online prodavaonica omogućava bržu kupovinu, sve informacije na jednom mjestu te veći izbor artikala i lakše praćenje konkurencije. Isto tako pokazano je kako recenzije kupaca mogu utjecati na daljnju prodaju proizvoda. Za primjer usporedbe online i offline cijena je uzeto poduzeće La PIEL d.o.o. i prodavaonica BIPA. Vlasnica La PIEL poduzeća je pjevačica Lana Jurčević. Njihova osnovna djelatnost je proizvodnja proizvoda na prirodnoj bazi bez štetnih tvari. Kako bi što bolje bili uočeni koriste brojne načine cjenovne promocije kozmetičke linije.

formiranje cijena, cjenovne strategije, online i offline cijena, cjenovne promocije, programi vjernosti

Studij Menadžment i marketing maloprodaje

engleski

Pricing in the physical and online store

nije evidentirano

price formation, pricing strategies, online and offline price, price promotions, loyalty programs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46

15.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija