Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinška komunikacija s kupcima u maloprodaji (CROSBI ID 451794)

Ocjenski rad | diplomski rad

Pakšec, Lorena Marketinška komunikacija s kupcima u maloprodaji / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2022

Podaci o odgovornosti

Pakšec, Lorena

Dunković, Dario

hrvatski

Marketinška komunikacija s kupcima u maloprodaji

Komunikacija je vrlo važna u svim oblicima poslovanja pa tako i u maloprodaji. Maloprodaja se u velikoj mjeri mijenja pod utjecajem digitalizacije i tehnoloških promjena iz okoline. Različitost komuniciranja i načina oglašavanja potaknulo je zanimanje za istraživanje ove teme. Predmet rada je komunikacija maloprodavača putem konvencionalnih kao što su promotivni letci, oglasi preko TV prijemnika ili direktan kontakt s maloprodavačem te digitalnih kanala kojima se poruka šalje ciljanom kupcu. Cilj diplomskog rada je pronaći najdjelotvorniji oblik komunikacije za privlačenje kupaca koji značajno utječe na njihovu percepciju. Rezultati empirijskog istraživanja pokazuju kako digitalni i konvencionalni oblici komunikacije podjednako utječu na kupce te je prisutan sinergijski učinak između ta dva oblika. Stručan doprinos radu su rezultati koje menadžeri mogu iskoristiti za budući razvoj i unaprjeđenje postojećeg oglašavanja.

komunikacija ; maloprodavač ; oblici komunikacije ; digitalni maloprodajni marketing ; oglašavanje

nije evidentirano

engleski

Marketing communication with customers in retailing

nije evidentirano

communication ; retailer ; forms of communication ; digital retail marketing ; advertising

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

15.09.2022.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija