Marketinška komunikacija s kupcima u maloprodaji (CROSBI ID 451794)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Pakšec, Lorena
Dunković, Dario
hrvatski
Marketinška komunikacija s kupcima u maloprodaji
Komunikacija je vrlo važna u svim oblicima poslovanja pa tako i u maloprodaji. Maloprodaja se u velikoj mjeri mijenja pod utjecajem digitalizacije i tehnoloških promjena iz okoline. Različitost komuniciranja i načina oglašavanja potaknulo je zanimanje za istraživanje ove teme. Predmet rada je komunikacija maloprodavača putem konvencionalnih kao što su promotivni letci, oglasi preko TV prijemnika ili direktan kontakt s maloprodavačem te digitalnih kanala kojima se poruka šalje ciljanom kupcu. Cilj diplomskog rada je pronaći najdjelotvorniji oblik komunikacije za privlačenje kupaca koji značajno utječe na njihovu percepciju. Rezultati empirijskog istraživanja pokazuju kako digitalni i konvencionalni oblici komunikacije podjednako utječu na kupce te je prisutan sinergijski učinak između ta dva oblika. Stručan doprinos radu su rezultati koje menadžeri mogu iskoristiti za budući razvoj i unaprjeđenje postojećeg oglašavanja.
komunikacija ; maloprodavač ; oblici komunikacije ; digitalni maloprodajni marketing ; oglašavanje
nije evidentirano
engleski
Marketing communication with customers in retailing
nije evidentirano
communication ; retailer ; forms of communication ; digital retail marketing ; advertising
nije evidentirano
Podaci o izdanju
57
15.09.2022.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb