Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Impact of motor learning on overall skill-related anxiety (CROSBI ID 313933)

Prilog u časopisu | kratko priopćenje | međunarodna recenzija

Vidranski, Tihomir ; Klaričić Ivana ; Dragić Dejan Impact of motor learning on overall skill-related anxiety // Sportske nauke i zdravlje, 23 (2022), 1; 64-69. doi: 10.7251/SSH2201064V

Podaci o odgovornosti

Vidranski, Tihomir ; Klaričić Ivana ; Dragić Dejan

engleski

Impact of motor learning on overall skill-related anxiety

Svrha ovog istraživanja je utvrditi kako proces učenja motoričkog znanja utječe na anksioznost uzrokovanu upravo motoričkim znanjem koje se uči, odnosno da li namjernim izlaganjem anksioznosti u kontroliranim uvjetima može umanjiti ista putem adaptacijskih procesa u organizmu. Uzorak ispitanika je 96 studenata Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti koji su prošli 3 termina učenja zgrčke. Studenti su procjenjivali vlastitu anksioznost putem upitnika na ljestvici 1 – 4 i to prije početka učenja i prije trećeg termina učenja zgrčke. Ukupna anksioznost je konstruirana od 3 faktora: somatskog, kognitivnog i faktora samopouzdanja. Rezultati su pokazali da se studentima anksioznost manifestira najviše u faktoru samopouzdanja koji je imao najviši (najlošiji) rezultat, zatim u kognitivnom faktoru te najmanje u somatskom. Ukupna prosječna anksioznost studenata smanjila sa 2, 26 na 1, 83, a smanjenje se manifestiralo na način da se smanjio (poboljšao) rezultat u sva tri faktora anksioznosti. Na smanjenje anksioznosti su mogli imati utjecaj: adaptacijski procesi, viša razina naučenosti motoričkog znanja, kontroliranost uvjeta tijekom učenja, odnosno interakcije navedenoga. Zaključak je da proces motoričkog učenja može smanjiti s vještinom povezanu anksioznost te se i visoko anksioznim sudionicima preporučuje zadržavanje u procesu učenja.

anxiety factors ; college students ; learning process ; motor skill

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (1)

2022.

64-69

objavljeno

2232-8211

10.7251/SSH2201064V

Povezanost rada

Kineziologija

Poveznice
Indeksiranost